Menin tekemään Huawein Honor 7 ohjelmistopäivityksen, jonka jälkeen en ole saanut ilmoituksia mistään sovelluksista. Mielestäni olen kolunnut kaikki asetukset, joista voisin saada ilmoitukset taas näkyville. Olen huomannut, että käynnistettyäni laiteen uudelleen, saan ilmoitukset hetkeksi perille, ja sitten lähtevät taas. Marssinko puhelimen kanssa Giganttiin vai osaako joku täällä auttaa?
Honor 7, ongelmat ohjemistopäivityksen jälkeen
3
177
Vastaukset
- honori
Hei, itsekin asensin uusimman päivityksen tässä muutama viikko sitten. Minulla ilmoitukset toimii (sain tämän ongelman korjattua jo aiemmin), mutta uusi ongelma ilmaantui: Uudet yhteystiedot häviävät itsekseen luettelosta jonkin ajan kuluttua siitä, kun ne on tallennettu. Tallennus tuntuisi toimivan OK ja aluksi puhelulokissakin näkyy tallennettu nimi, mutta hetken kuluttua (minuutteja tai korkeintaan muutamia tunteja myöhemmin) ei enää näykään ja koko yhteystieto on poistunut! Onko mitään tietoa, miten ongelman saa korjattua? Muutoin olen ollut hyvin tyytyväinen puhelimeen.
- Riilmoituksia
Miten korjasit ongelman?
- honori
Notifyerin (sovellus play-kaupassa) avulla sain lukemattomien Whatsapp-viestien määrän näkyviin ikonin päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096