Pelasin ajokorttirahat yli 2000e tuli kertatappiot netissä.10v.sitten aloin suunnittelemaan pelien lopettamista, sillä Paff ja kauppojen rahapelit olivat vieneet hurjia summia.Tänä päivänä olen edelleen samassa, kuin 10v.sitten ja tuo 2000e on suurin yksittäinen pelitappioni ja nyt on aika taas vakavasti yrittää laittaa rahapeleihin stoppi.Tuo 2000e oli mulla tarkoitus käyttää ajokortin hankkimiseen, mutta nettipelit vei taas voiton.Mulla on siis rahapelit lykänneet ajokortin hankkimista.Kysyisin, että löytyykö ihmisiä, jotka ovat pelanneet ajokorttirahat ennemmin, kuin hankkineet ajokortin ja lykänneet ajokorttia vuosia rahapelien takia ja muita tärkeitä hankintoja.Itse olen pelannut itseni ulosottoon ja töihin en voi mennä velkojen takia.
Pelasin ajokorttirahat
NordicB
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319