Minä kerään viinanmausteeni luonnosta. Kasvit on tunnettava tarkasti, ettei kerää myrkyllisiä. Ja juuria ei saa kaivaa ilman maanomistajan lupaa. Katajanmarjat ovat minulle epäselvä tapaus, koska vaikka marjoja saa kerätä niin katajanmarjat eivät kasvitieteellisesti ottaen ole marjoja vaan pikemminkin käpyjä. Toisaalta, eihän metsämansikkakaan ole marja.
Kasvatatteko yrttinne vai keräättekö ne luonnosta?
hillomunkkiluostari
2
172
Vastaukset
- debunkkaaja
Säästää paljon rahaa, jos opettelee tuntemaan kasvit, kerää ne ja valmistaa luontaistuotteensa niistä.
- katkosvesi
Myrkkykatkon näin tänään, mutten mennyt nyhtämään irti koska oli varmaankin jonkun tontilla. Ja jos nyhtäisikin, niin mihin sen laittaisi? Sitä ei siis kannata kerätä tai käyttää mihinkään.
Paitsi jos sen lehtien läpi antaisi auringonvalon paistaa tislattuun veteen, niin siihen tulisi varmaan homeopaattista mismavisvaa ja sitten se vesi kelpaisi auton katkojan kärkien huoltamiseen. Simian similibus kukkuubi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358