Yleensä oon vastannu,mutta nyt on pakko jättää vastaamatta. Alkoi käydä hermoille.
Vastaatteko aina sisarusten puhelinsoittoihin ?
7
283
Vastaukset
- djdjsososos
En aina, kuten en aina kavereidenkaan puheluihin. Yleensä kyllä soitan sitten myöhemmin takaisin.
- freebirdy
en istu puhelin kädessä 24/7.
Voi olla että puhelin on kotona ja minä jossain muualla vaikkapa 8-10h. En pidä puhelinta mukana myöskään ulkona liikkuessani. Tyhmää varmaan, mutta en ole puhelimen jatke.
Kaikki jotka minut tuntevat, tietävät tämän.
Jos joku on soittanut, soittelen takaisin. Jos jollakin on tärkeää asiaa minulle, soittavat itse uudestaan ja/tai jättävät vastaajaan viestin. - Eiaina
En suinkaan aina vastaa. Saataneen olla vessa, saunassa, lenkillä , teatterissa- en kuljeta puhelinta mukana tai se on äänestämällä. Ei aina tarvi olla tavoitettavissa
- siskon_vihaaja
En vastaa ikinä siskoni puheluihin, jos siis soittaa ja syy on hänen. Hän käyttäytyy minua kohtaan todella ilkeästi mm esti joitain vuosia sitten tietoisesti minun erään pitkäaikaisen haaveen toteutumisen. Sellainen nk "Moi.":Tuttu toki hänelle olen, mutta en suinsurminkaan enää mitään muuta!
Pitäkööön oman paskan elämänsä muualla! - Ujyhtr
En suinkaan vastaa aina. En kuljeta puhelinta aina mukana. Yöllä äänettömästi. En vastaa aina kavereidensa puheluihin
- eikiinnostakuunnella
en vastaa ainakaan viikonlopulla tai illalla sillä voi olla juominen menossa, ei koskaan soita selvinpäin ja jutut sen mukasia...
- mekkk
Minä en vastaan kenekään soittoihin jos ei huvita just silloin jutella ja voi soitaa takaisin myöhemmin kun en aina pidä puhelinta mukani. Esim. mökillä ei puhelin ole kokoajan taskussaa vaan sisällä tai terassin pöydällä niin ei siihen kerkiä vastata tai sitten tekee jotain ettei kuule. En vapaa-ajalla vastaaedes työpuhelimeen jos ei hyvitä ja riippuu siitä kuka soittaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337