Netissä on useitakin listoja todellisista henkilöistä, joilla on/on ollut/epäillään olleen Aspergerin syndrooma/Asperger-piirteitä. Listassa, joka löytyy sivulta http://www.asperger-syndrome.me.uk/people.htm on lopussa lueteltu myös muutamia fiktiivisiä henkilöitä, joilla on Asperger-piirteitä. Lista on aika suppea. Kyseinen luettelo on aika suppea. Tulin ajatelleeksi, että olisi mielenkiintoista selata vähän pidempääkin listaa fiktiivisistä assi-piirteisistä henkilöistä. Olen yrittänyt etsiä netistä kattavaa tämmöistä listaa, mutta en ole oikein onnistunut sellaista löytämään. Onko jollakulla tiedossa netistä tämmöistä listaa? Jos on, niin pyytäisin laittamaan linkin tähän keskusteluun. Vaikkei tiedossa olisikaan netistä listaa, niin saa täällä toki kertoa, keissä fiktiivisissä henkilöissä on itse havainnut Asperger-piirteitä.
Onko listaa fiktiivisistä asperger-piirteisistä?
Ahtahi
1
245
Vastaukset
- grgrgrgr
Mr. Bean ja MTV:llä pyöri sellainen sarja kuin Daria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823