Tein virheen, kun lähdin silloin "toisen matkaan"

oottulluttärkeäksi

Ymmärsin silloin, että sinä et halunnut mitään. Niin taisit sanoakin. Minä pakenin, koska en halunnut särkeä itseäni sun kanssasi. Tykkään susta todella, todella paljon mies...

9

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruohovihreää

Mikä siinä toisessa on vikana?

• RakkausEiMeinaaHellittää

Milloin sanoin? Ja miten?

• sadpeople
    • Virheentein

Et ole ainoo joka katuu mokaansa.Moni yrittää takas vanhaan suhteeseen,josko huolitaan,Vielä useempi palais,jos ei olis pirunmoinen häpeentunne.

• pitkään

Älä huoli, todelliset tunteet säilyvät.

• Virheentein

Niin säilyy,mutta kipeetä tekee ja oma vika,että pilasi hyvän suhteen??????????

• iteoonkoo

laitappa vaikka nimikirjaimet

• oppiaikä

Miksi lähdit toisen mukaan, jos sinulla on poikaystävä. Ei sitä näin voi tehdä?

• Joskus ihmiset sanovat toisin mitä tuntevat. Yrittävät säilyttää kasvonsa vaikka sisälläsi olisi mitä tunteita. Se mitä toinen sanoo tai kirjoittaa ei ole välttämättä sitä mitä hän tuntee ja toivoo sisällään. Pitäisi pystyä ymmärtämään eleistä, äänenpainoista ja olemuksesta mitä se toinen tuntee.

Aloittajan kuvaama tilanne voi helposti tapahtua, kun toinen ajattelee että sanoi tai teki hän mitä vaan niin toinen lähtee. Sanomalla ettei halua mitään hän pääsee helpommin yli tilanteesta vaikka kuinka paljon se sattuisikin sisimpään. Jää mielummin yksin suremaan ja päästää toisen "vapaaksi" vaikka sen sattuisi sisimpään todella kovaa.

Ihmissuhteet ovat maailman vaikeimpia asioita ja ei ole mitään oikeaa mallia tai ratkaisua mitenkä pitäisi toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe