Mistä mahtaa löytyä.. ei löydy Upon nettisivuilta, ei edes googlettamalla... onko kellään kokemusta kyseisestä koneesta? tai käyttöohjetta. Kone toimii nyt miten sattuu.
Upo W6200 pyykkkikoneen käyttöohje
4
1603
Vastaukset
- fvert
Kaksi nappulaa pesu/linkous säädöille,yksi start/stop. Ei voi olla vaikeaa....
Ei niin se normi käyttö olekaan, mutta sitten kun tulee ongelmia niin käyttöohjeesta olisi apua. Minun tapauksessa kone ei mm tyhjentänyt vettä eikä luukku aukea tietenkään kun vettä sisällä..välillä posauttaa luukun auki normaalisti ohjelman loputtua, välillä taas ei..... nukkasihdin kautta sain vedet ulos.. ihän sen niin pitäisi mennä :D
Lopputulos oli että ohjekin viimen löyty teknisestä tuesta eli kaikki hyvin toistaiseksi.. eli seuraavaan pesukertaan- satujariittää
kaikukaneli kirjoitti:
Ei niin se normi käyttö olekaan, mutta sitten kun tulee ongelmia niin käyttöohjeesta olisi apua. Minun tapauksessa kone ei mm tyhjentänyt vettä eikä luukku aukea tietenkään kun vettä sisällä..välillä posauttaa luukun auki normaalisti ohjelman loputtua, välillä taas ei..... nukkasihdin kautta sain vedet ulos.. ihän sen niin pitäisi mennä :D
Lopputulos oli että ohjekin viimen löyty teknisestä tuesta eli kaikki hyvin toistaiseksi.. eli seuraavaan pesukertaanLöysit jotain mitä kukaan muu ei löydä. Masiina on vuodelta miekka-ja-kivi:))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184