Eli siis otsikko kertoo paljon mutta etsiskelen juhliin kauluspaitaa mikä sopisi punaisen rusetin kanssa, mielellään joku muu väri kuin valkoinen?
Minkä värinen paita punaisen rusetin kanssa?
10
536
Vastaukset
- Kyybä
Oranssi ?
- Topless
Ei paitaa ollenkaan. Ajelet tisseistä karvat pois, rasvaat nännit ja rusetti kaulaan.
- vaaleansininen__
Kauluspaita voi olla joko valkoinen tai vaaleansininen.
Muut värit ovat yleensä tirehtöörien tai muiden pellejen värejä - oranssi on esim. Expertin myyjillä.- InhoggiGay
Ei ole pelle väri oranssi. Oletpas sinä inhottava muotitietoinen ....
- turvakauluspaita
Oranssi on huomioväri, jota käytetään turvaliiveissä. Se ei sovi kauluspaitaan, vaikka expertin myyjät niitä huumorimielessä käyttävätkin ja ovat vähemmän vakan näköisiä.
- Ainoaseikkako
Musta käy kaikkien muiden värien kanssa, sopiiko musta taas muuten tilaisuuteen...
- hikinen_väri
Mustassa kauluspaidassa tulee järkyttävä hiki vaikka ottaisi irtotakin pois. Parempi vain käyttää valkoista tai hyvin vaaleaa sinisen sävyä.
- Uunomän
Laita vittu vaikka verkkopaita !
- Auringon.alla
hikinen_väri kirjoitti:
Mustassa kauluspaidassa tulee järkyttävä hiki vaikka ottaisi irtotakin pois. Parempi vain käyttää valkoista tai hyvin vaaleaa sinisen sävyä.
Ei se väri mitään vaikuta, ainoastaan jos se on paksumpi kuin vaalea tai olet suorassa auringonpaisteessa...
- mätä
pinkki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174