Eli menen naimisiin heinäkuussa ja sukunimeni vaihtuu samalla. Häämatkalle lähdemme elokuussa, siis passi pitäisi uusia. Meinasin varata ajan valmiiksi passin uusintaan häitä seuraavalle viikolle. Koska varaan ajan jo nyt voinko varata ajan tulevalla uudella nimellä vai pitääkö se varata nykyisellä nimelläni?
Millä nimellä varaan ajan passin uusintaan
pompom22
5
179
Vastaukset
- outoa.vai
Mitähän jos kysyisit sieltä missä asiaa käsitellään.
- 433443
Ei mitään väliä millä nimellä ajan varaat...kerrot sitten vaan siellä että nimesi muuttuu....en ole varma voitko hakea passia ennen kuin sinulla on uusi sukunimi virallisesti?
- rahallasaa
Mun mielestä et voi hakea passia uudella nimellä muutenkaan ennen kuin se on virallisesti muuttunut. Eikä sitä nyt niin kauan aikaisemmin tarvitse tehdä. Jos menee tiukille niin rahalla saa passin nopeammin.
- mitä.väliä.heh.heh
Minun mielestä voit hakea passia vaikka naapurin tiedoilla.
- 554454
ei todellakaan voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873