Miten voisi saada, käräjöimättä, enemmistöosakkaan johtamaan yhtiötä lakien ja asetusten mukaisesti eli olla ottamatta oikeudettomia ja nansiottomia etuuksia jotka loukkaavat osakkaitten yhdenvertaisuutta?
Onko kenelläkään hyviä neuvoja tai omakohtaisia kokemuksia asiasta?
Osakkaiden yhdenvertaisuus
5
162
Vastaukset
- auttaisko
Ota yhteys tilintarkastajaan.
Vaadi kokouspöytäkirjaan merkintä, että et hyväksy kyseistä toimintaa.- Moitittavaa
Äänitä kokous ja jankkaa asiasta niin kauan että puheenjohtaja selvästi sanoo mitä hän on päättämässä! Jos on aihetta niin moiti käräjäoikeudessa päätöstä joka ei vastaa kokouksen kulkua!
- Käräjöityon
Kun yhtiön johto tekee oyl:n vastaisia toimia enemmistöosakkaan eduksi ja yhtiön sekä vähemmistöosakkaitten vahingoksi ainoa tapa millä saa oikeutta on viedä asia oikeuteen!
Yhtiön johto luottaa siihen ettei vähemmistö uskalla/jaksa/osaa käräjöidä. - HelppoajahUskAA
Itse olen lomaillut hotellissa. Eipä ole liiemmin tarvinnut miettiä joutavia. Suosittelen.
- Bigbad
Nyt alkaa yhtiökokousruljanssi taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229