En koskaan saa ketään miestä tämän takia...
Taas tää iho on huonona
16
356
Vastaukset
- OngelmaTämäkin
Minulla vähän sama ongelma. Tein toissa päivänä niin kovan ihonpuhdistuksen, että nenä ja posket kesii. En kehtaa lähteä juuri mihinkään. Ehkä huomenna sitten.
- OotPohjasakkaa
Et nii löydä. Miehenä sanon et on iso turnoff.
- suakaan_tuskin
kukaan haluaa, kun täällä roikut toisia arvostelemassa. Arvostelevat miehet ovat naisille turnoff. Nainen voi kyllä itse manata omaa ulkonäköään, mutta miehen ei ole syytä kommentoida mitään.
- Miespuskasta
Onko sinulla iho sairaus? Mielestäni ei ole ihokysymys, kun ihastuu ihmiseen.
- miespuskalle
Onko sulla miespuska?
- nuorena_akne
Ihminen itsessään ratkaisee loppupeleissä. Itselläni on kasvoissa aknearpia ja vieläkin välillä finnejä pukkaa, vaan ei se ole estänyt Oikeiden Miesten kiinnostumista minuun.
- lapset_itkee_koira_ulvoo
Hyi! Saatanan rupikonna tapa ittes!
- ikäopettaa
Oikea mies rakastuu luonteeseen ei ihoosi.
Mitä se oirehtii?
- ethän_ole_raskaana
Hae lekurilta tetrasykliiniä. Se auttaa ruusufinniin jne....
- mullakinon
siksi kaikki inhoo mua. Nytkin vasen puoli naamasta turposi ihan muodottomaksi. Siltikin tiedän, että saisin juuri sen miehen jonka haluaisin. Niinkuin aina ennenkin. ;)
- korjausedelliseen
no ei sentään ihan inhoa.. en nyt niin pahan näköinen kuitenkaan ole.. hihhi
- altereg0
Ah, olen siis aina ollut tosi heikkona huonoihoisiin murusiin.
Ollaan siis niiku samiksii etc
Tunnustus - ihollakin
Tuollaiset iho-ongelmat hoituu spermalla. Tiedän, että et usko, mutta takuulla kannattaa kokeilla.
Kannattaa käydä ihotautilääkärin luona. Sieltä voi löytyä oikeita voiteita ja hyviä neuvoja iho-ongelmiin.
Kyllä se mies löytyy vielä älä sure.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047