On helvetin idioottimaista käyttäytyä lapsellisesti päättäjäisinä JOKA VUOSI. Jengi menee vaan ryyppäämään, menee tekemään kaikkea typerää, johon liittyvät asiat "#YOLO", "YOUNG4EVER", ja kaikkea muuta paskaa. En ole ikinä ymmärtänyt miksi jengi ei osaa käyttäytyä Päättäjäisenä.
Älkää siis olko tuollaisia huomenna.
Lapsellisuus Päättäjäisenä
11
248
Vastaukset
- AlexDeLarge
Niin siis mikä on lapsellista?
- VITUNLAPSELLISTA
No justiinsa sellainen huono käytös.
- AlexDeLarge
VITUNLAPSELLISTA kirjoitti:
No justiinsa sellainen huono käytös.
Niin siis minkälainen huono käytös? Tuo ´´kaikkea typerää, johon liittyvät asiat "#YOLO", "YOUNG4EVER", ja kaikkea muuta paskaa.´´ ei ny avaudu mulle
- VITUNLAPSELLISTA
Et vaan tajua. Olet vitun tyhmä oikeesti
- AlexDeLarge
VITUNLAPSELLISTA kirjoitti:
Et vaan tajua. Olet vitun tyhmä oikeesti
Vitun perkele2o1hy12g3123 en tajua!
- AlexDeLarge
No en vaan tajua. Perinteinen ryyppääminenkö?
-alkuperäinen kommentoija
- Juomaan.menossa
Pidä maito turpas kiinni ja anna nuorison pitää hauskaa
- VITUNLAPSELLISTA
Kielioppisi on aika syöpää.
- 244544
Mikä vittu on maito turpa? Ei tee yhtään järkeä.
- Juomaan.menossa
Lähdenkin ryypäämään kohta
- beyourselfnowandtomorrow
Okei, en voisi luokitella alkoholin juomista kategoriaan '' lapsellinen ''. Mutta se on kyllä asia erikseen, minkä syyn seurauksena ja millä tavoin sitä alkoholia nauttii - järki hei aina mukana ! Ja minä en ainakaan itse ymmärrä miten nämä luokittelemasi # voi liittää typeryyteen. Ja totta kai kaikki toimivat joskus typerästi tahallisesti tai tahattomasti, se on osa inhimillisyyttämme. Ymmärrän pointtisi, vaikka olet esittänyt asiasi tosi huonosti - jätä seuraavalla kerralla kaikki yleistäminen, perustele mielipiteesi ja väitteesi ja esittele muutenkin aihetta enemmän. Tällä sinun asenteellasi ei hirveästi saa rakentavaa keskustelua aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289