hyvä mustikkasato. Lämpimän alkukesän johdosta pölyttäjiä on ollut liikkeellä ja raakileenalkuja on runsaasti.
Nyt Marttilaankin saadaan
7
173
Vastaukset
- Tyhjästäpahanyhjästä
Niin varmaan saadaankin. Kaikki mustikat menee noiden ulkomaalaisten poimijoiden ämpäreihin. Niitä tulee pieniinkin metsiin kymmenittäin ja ne vetävät tunnissa koko metsän tyhjäksi mustikoista. Näin oli viimevuonnakin.
- niinluulisin
Niinpä, musta se on tyhmää, että ne mustikat poimitaan raakoina. Ne kasvaisivat vielä suuremmiksikin, kun saivat vettä niskaan. Viikon päästä voivat olla jo kypsiä.
- aikaansaseuraava
Nyt ovat jo kuulemma kypsyneet.
- muustikka-aika
Heippa!
Olen kerännyt jo 17 ämpäriä mustikkaa, monelle sukulaiselle ja ystävälle ilmaiseksi antanut, sellaisille jotka eivät itse pysty noukkimaan.- mustikoitapoimin
Juu, ei niitä ilmaiseksi kannata antaa. Itse olen poiminut tähän mennessä 280 litraa ja saanut 40---50 euroa ämpäriltä. Niitä on tänä vuonna aivan hirveästi eivätkä ne poimimalla vähene .
- hyvänäinpäin
Tulee hyvä mieli itselle kun on saanut toista autettua, ja hyvä mieli mustikoiden saajallekkin.
- selvillesaanut
Juu, mustikoiden torihinnat ovat eilen laskeneet, kun tavaraa on reilusti tarjolla. On kuulemma jo 25 eurolla myyty 5 kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289