Hei,
Kysyisin pukeutumisesta illalla, esim. normi ravintoloihin. Kannattaako oysteria ottaa, jos käyttää metroa vain siirtymiseen lentokentältä/kentälle hotellille? Saako metroon yksittäislippuja, kyseessä kolme maksavaa aikuista ja yksi alle kymmenvuotias. Hotellimme on keskustassa ja kaikkiin tärkeisiin nähtävyyksiin on korkeintaan kaksi km. Kiitos!
Pukeutuminen illalla, oyster ?
3
298
Vastaukset
heip
mik ihme mahtaapi olla toi sana oyster.....?? sanokaapa SE !!!
Mä ainakin pukeudun normaalisti, enkä suvaitse käyttää noloa sanaa normi. Se ei ole mikään KUNNON OIKEA SANA !!!!! sitä käyttää vain narsistit ja tyhmät ! ja myös saastaiset ihmiset, sorryt ny vaan.................- Lontoolainen
Ihan normaalit vaatteet, riippuu kuinka fiiniiin ravintolaan ootte menossa, mutta yleensä ihmiset pukeutuu ihan samallalailla kuin Suomessakin. Oyster kannattaa ehdottomasti ottaa vaikka sitä ei tulisikaan käytettyä. Oysterin hinta on £5, mutta kun lähdette kotiin, niin sen kun palauttaa niin saa sen £5 takaisin. Oysterin voi top-upata ja laittaa sille sen verran rahaa kuin tarvitsee, mutta varsinaisia yksittäislippuja ei ole myynnissä. Lapset menee ilmaiseksi aikuisen matkassa.
Ja jos vaikka laitat £20 oysterille, ja käytät vain £10, niin saat sen käyttämättömän rahan takaisin kun palautat kortin.- matkakuumeiset4
Kiitos! Nyt selkisi tuon kortin merkitys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773