Hei! Minulla on 2 vauva urosmarsua joista toinen on arempi...No ei siinä mitään mutta se arempi marsu säpsähtelee ja rapsuttelee itseään useasti (säpsähtelyä tapahtuu aika usein) ja olen lukenut että säpsähtely on merkki kivusta :( Ja jos eläinlääkärillä pitäisi käydä niin paljonko sellainen maksaisi :(( Pelkään kamalasti että nappia (arempaa marsua) sattuu johonki tai kärsii.... Ne on muutenkin 5pv sitten ostettu tänne... Kiitos paljon jos vastaisitte <33 Terveisin : Marsytyttö
marsu säpsähtelee
Marsutyttö
1
111
Vastaukset
- kaksityttömarsua
Katso että molemmat marsut syövät ja juovat. Tärkeintä on siis heinä ja vesi. Jos se ei syö tai juo, sille voi antaa pienellä lääkeruiskulla vettä suuhun. Jos se ei syö niin voi aloittaa tukiruokinnan (googleta) mutta heinää pitää silti tarjota esim. Hyvä keino on tehdä heinäpeti. Tarkista että häkkiin tulee pissaa ja papanoita. Tarkkaile marsua mutta se pitää viedä eläinlääkäriin mutta hinnoista en tiedä. Voit myös alustavasti soittaa eläinlääkäriin ja kysyä marsun "ensiavusta" alustavasti. Toivottavasti pieni marsusi seliviää😔❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076