Mitä tekisitte?

OonMersumiesisolämmällä

Itse ostaisin omakotitalon, kesäauton, jokapäivänauton ja kaikkea tarpeellista läheisille. Kesäauto olisi vaikka S 65 AMG cabriolet ja jokapäiväauto uusi gle 63 amg coupe. Menisin ulkomaille aina kun huvittaisi ja silleen.

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusduunari

No ensiksi ostaisin itselleni oma kodin. Sitten voisin ostaa jonkun hienon auton, kuten bemarin m3:n. Vaimollekin voisin ostaa uuden auton. Sitten lähtisin vaimoni kanssa pitkälle maailmanympärimatkalle. Ja antaisin lapsilleni säästöön rahaa. Haaveena on ollut ostaa kesämökki jäven rannalta, joten hankkisin myös sellaisen. Ja lopettaisin työt heti.

• Kauheetaaa

Lahjottaisin kaikki pois koska pelkään että minusta tulisi ylimielinen ja paskamainen tyyppi. Onneksi minulla ei ole 130 heppaa autossa.

• ennytajua

Olet oikeassa. Minustakin saattaisi tulla hieman ylimielinen. Ja miten niin "onneksi" sinulla on 130 heppaa? Eikö esim. 500 hevosvoiman autolla voi ajaa normaalisti ja nopeusrajoitusten mukaan?

• Enkeksinynimee

Hän sanoo että hänellä EI ole 130 hevosvoimaa. Lue tarkemmin "ennytajua". Monta heppaa "Kauheetaaa" sun autossa on?
        Itse jos olisin miljonääri, ostaisin itsekin jonkin hienon auton, ehkä minun unelma-auton F12 Berlinetan. Sitten pitäis maksaa asuntovelka pois ja laittaa se vuokralle. Miljonäärinä ostaisin upean talon jostakin järven/meren rannalta.

• oliskivaomistaamökki

Jos nyt olisin miljonääri, lopettaisin työt ja alkaisin elämään leppoisia "eläkepäiviä". Niitä kyllä riittää . Voisin ostaa mökin meren rannalta ja oman veneen josta olen unelmoinut koko ikäni. Muuta en varmaan tekisi, koska olen tyytyväinen kotiini ja autooni jne. Tosin saattaisin mennä välillä ulkomaille.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe