Mies uskon että saisin innostuksen laihduttamiseen jos lähettäisit mulle teksti viestiä.
Voisitko kulta. :)
Kukkiakukkia
17
294
Vastaukset
- ethänsä
voi laihtua toisen takia, vaan itsesi vuoksi. Toisen takia tehtynä kilot tulevat nopeasti takaisin ja tuplana vielä. Jos sinulla ei ole itsesi vuoksi motivaatiota, niin anna olla.
- Sinuntakia
Voi sun perkele! Nyt laihutat ihan ittes takia jos meinaat.. Mitä vittua meinaat? Onko susta kivempi röhnöttää sohvalla ja syödä jätskiä ja sipsiä? Sua pitäis varmaan ruoskia etkä sillonkaan tajuais. Vittu mä tunnen kipua sun paskasta asenteesta.
- Kukkaseppel
Enimmäkseen itseni takia tietenkin laihdutan ihan vähän sun takia kun tykkäät katella mun peppua. :)
Ja tahdothan sä joskus mut syliin. Saat silittää mua sitten jos tahdot miu. - silleeen
Yksinkertainen homma. Vähennät ruoan määrää.
- Sinuntakia
En oo sun peppua varmaan ees nähny. Kaipasit sitä jotain. En muista nimeä tai kirjainta. Oisko ollu jmies. Hyvä että laihdutat. Liika läski on ylimäärästä paskaa.
- Kukkaseppel
En ole kohta viikkoon kunnolla kuntoillut ja muutamana päivänä oon sortunut herkkuihin.
- Sinuntakia
Millanen ohjelma sulla oli? Oliko pyöräilyä? Herkut pois ja tavallisia ruokia pieniä annoksina.
- Kukkaseppel
Jumppasin söin kasviksia tavallista ruokaa mutta vähäsen join vettä tai rasvatonta maitoa. Herkkuja en ollenkaan.
- Sinuntakia
Miten se toimi? Mikä oli olo?Putosko paino?
- Kukkaseppel
Ihan hyvä olo oli ja kyllä putosi.
- Sinuntakia
Sitä sit jatkaa vaan. Eikö tuloksetki jo motivoi..
- Kukkaseppel
Yhden ihmisen kanssa katkesi välit se oli mulle tärkeä siitä vähän masennuin.
- Sinuntakia
Liikkuminen lievittää huonoa oloa.
- Kukkaseppel
Ei lievitä vaan sen seura voisi auttaa
- ainaomaitseni
Minä en aio laihduttaa kenenkään takia. Elän niin kuin haluan. Muiden mielipiteet ei kiinnosta siitä minkä näköinen olen.
Tsemppiä aloittajalle treenaukseen ja kauniita unia. :)
- Anonyymi
Juu tänne vaan viestiä rakas mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047