Kokemuksia ? Belgian jätti kaneja tulossa kaksi.
Rabbit royal?
4
206
Vastaukset
Ei ole syli lemmikkejä jos et jotenkin osaa siihen kouluttaa, ite en ole onnistunu. Tykkää silityksistä kyllä paljon mutta jos syliin yrität ottaa niin luultavasti vahingossa kynsii sua kun rimpuilee pois mutta ei pure (paitsi vaatteita). Tosin jos on jotain herkkua niin sen aikaa on sylissä kiltisti. Kaikki ne on erilaisia kuulemma.
Kyllä ne seurallisia silti on, oma rupes parin kuukauden päästä makaamaan sohvalla vieressä reittä vasten, kun sillä ei ole toista kania kaverina. Yleensä tykkää vaan maata parin metrin päässä ja tuijottaa. Kai se pitää silmällä...
Ainiin ja oon kuullu paljon siitä että on kaneja kuollu kun on syötetty vääriä asioita eli jotain eläinperäistä esim. Kummilapsen kani kuoli kun antoivat sille suklaata. Heinää, porkkanaa, omenaa, näkkileipää ja pajua annan omalleni suurimmaks osaks. Eniten heinää tietty.- kluppa
Meidän kanit saa aamuisin pellettiä ja iltaisin rabbit royalia ja ihan hyvää tuo ruoka karille on. Meillä kylläkin kääpiöluppia mutta kaneja ne silti on:-)
- Sedä
Kanin tuoreruuaksi kannattaisi antaa paljon vihreitä kasviksia, esim. yrttejä kuten basilika, persilja ja minttu. hedelmät, ja jopa porkkana, on aika sokeripitoisia eikä siksi optimaalista tuoreruokaa. Leipääkään kani ei tarvitse, vaikka tykkää varmasti nakertaa. Hampaiden kuluttamiseen heinä on riittävää.
- marjar1967
Meillä syödään heinää, ja kaikkea tuoretta mikä luonnosta nyt löytyy. Talvella porkkanaa, lanttua, omenaa, kurkkua, ja tietty kuivaheinää.. Plus tuoretta minkä olen pakastanut.. Meillä belgialaisen ja suurihopean sekoitus.. Tarkkaa ettet syötä myrkyllisiä kasveja!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144