On tämä kommee karvanaama joka on näkynnä kylällä? Iso parrakas mies joka ei ole täältä kotoisin. Onko joku muu huomanna hänet myös, grr???
Mikä uppee mies
9
523
Vastaukset
- Vielänuor
En voinna olla huomaamatta ku näin ässässä. Pakko olla mökkiläenen.... mutta kommee on!
- kommeetamiehijä
Johan on mualiman kirjat piälaellaasa ku sinnekkii on ilimmaatunna yks iha tuntematon:D:DXD Kukahan tyttö taekka naenen sen nappoo:D:DXD
- kommeemukonakka
Elekee napatko,se on miun ukkoin.
- erkkiaisaa
Sori,minä olen hänen mies ystävä ja olemme kihloissa
- pitkäjussihase
Juha Mieto, bongasin kesällä kans. Oishan se leskimies joten jos sulla polvet tutajaa niin ottaos yhteyttä Jussiin.
- Oottekona
Ne ranta-pereen kuskit poijjaat on kans aikas kommeita!
- juankoskenkommein
Kosken varressa asuvat poikamiehet on Juankosken kommeimpia. Ainakin silloin kun on parta ajamatta. Kuaville on pitka matka.
- käveleekäsillä
se on sen perse.
- Loool
Uppee mies? Juankoskella? Ei varmasti ole paikallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337