Etsitään vapaaehtoisia avustajia rauhaa käsittelevään elokuvaan.
Tiedot ja näytemateriaali osoitteeseen: sapiens.pax@gmail.com
(Roolittaja etsii myös muutamia henkilöitä keskeisempiin rooleihin, joissa hieman puheosuuksia).
avustajia elokuvaan
4
275
Vastaukset
- tyttöxd
minkä ikäisiä tähän haetaan? ja milloin voi hakea? ja mihin pitää laittaa viestiä?
- KollFeeliks
Moi.
Olen freelancer näyttelijä Virosta, 20 v. asunut Turussa.
v. 2009 osallistuin Miika Ullakkon ( Misty Friday Films ), Suomessa teatterilevityksen Finnkinon kauta saanut, suomalaisen harrastelijaelokuvassa "MITÄ MEISTÄ TULI", rooli – KIRIL. Elokuva "Mitä meistä tuli" on katsottavissa YouTubessa.
v. 2015 osallistuin Mad Hatter's Den - Hero's End (At the Silver Gates) musavideossa, Official Video on katsottavissa YouTubessa.
Jos kiinnosta ota yhteyttä s-postin osoiteen:
refrigerator4emotions@gmail.com
Kunnioittaen Miroslav Laur.- MrAnssi
Olen Anssi eteläsavosta.Olisiko. mitään vaakamambo roolia?
- Jalosydän
Siis missä tämmöinen mahdollisuus on? Suomessa, Kuopiossa, Helsingissä, Tampereella...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220