How Is Bebi Changing Cpm network?

tontosoy

Unfortunately this causes publishers’ inventory to be completely commoditized, they lose control of their brand, and their <a target="_blank" href="http://www.bebi.com/">Cpm network</a>’s drop.I came across an interesting article yesterday from New York Times writer Saul Hansell titled “Glam Breaks Into Top 10 in Traffic, but How?” Mr. As you would expect, the publisher began the presentation by focusing on the quality of their audience, targeting, capabilities, and research, and then had one final slide that touched on their new network. I thought I’d get started today by sharing a little about my perspective here with a blog post. This has been on our radar for some time, and our business development manager is evaluating it.So while everyone outside of Cpm network. They survive from revenue that comes from a few key agency or advertiser relationships. Customers can view the full information here by clicking <a target="_blank" href="http://www.bebi.com/">http://www.bebi.com/</a>. And we expect your mail to <a target="_blank" href="mailto:support@bebi.com">support@bebi.com</a><br />
<span id="transmark"></span><br />
Many networks simply misrepresent the inventory they have, or worse, act as though they are the external sales force for a website.com instead of Yahoo Autos, or if a client should buy Barron’s as opposed to Cpm network, I would be curious to know how they would answer.Bebi certainly brings tremendous scale to the table with all its properties, but I do not think media buyers are going to be too enthusiastic about running ads across a network consisting of Cpm network and Fox News inventory. You do not have to sacrifice quality for efficiency and performance.Agencies and advertisers: take a page out of Saul’s book.Placing a pixel on search landing pages and then using that data to inform re-targeting across an ad network is a technique I encourage all marketers to test.<br />
<br />
There are various business models that drive products that are in the end, differentiated. The variety of models that are available benefit marketers in different ways and a combination of networks can yield outstanding results. For Myspace and the like, sure, I’ll agree with 20%. In fact, I’m sure I will be even more motivated to post in response to what our team has to say. <br />
<br />

0

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi et irrota otettasi

        Suhteeni?
        Ikävä
        104
        3394
      2. Koko ajan olet

        Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        88
        3083
      3. Tykkään susta

        Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        20
        1933
      4. Muutama syy

        Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        69
        1906
      5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

        Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        38
        1867
      6. Estitkö sä minut

        Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        21
        1741
      7. Onko kaivatullasi

        Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1687
      8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

        Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
        Tv-sarjat
        34
        1439
      9. Onko meillä

        Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1349
      10. Tiedätkö tykkääkö

        Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1337
      Aihe