Eli oon 17v poika ja ois kiva saada sparri/harrastuskaveri nyrkkeilyyn ite oon harrastanu nyrkkeilyy 4 kuukautta eli alkeet jotenki hallussa eli ettisin ehkä 15-22 vuotiasta sparrikaveria treenaan ite useimmiten kisahallissa
Sparrikaveri nyrkkeilyyn
11
451
Vastaukset
- sdsxsxs
alkeet jotenki hallussa? Missä oot niitä opetellu jos et ole ollu nyrkkeilysalilla?
Nyrkkeilysaleilta saa opetusta ja sparrikavereita sitten kun alkeet on KUNNOLLA opeteltu.
Kisahallissa treenaat? Yksinkö siellä oot? - Sparri17
Siis treenaan seurassa ja alkeet hyvin hallussa
- dsfgdsg
No missä2kisahalleja2 on kisahalli? Ootko niin junttu että et tajua että kyläsi ulkopuolella on muitakin "kisahalleja"?
- Sparri17
Töölön kisahalli
- vois.ajatella
Eiköhän kannata mennä sinne kehän liepeille kamat mukana, ja vähän kysellä mihin aikoihin käy sopivan tasoista porukkaa yleensä.
- Boxingtietämees
Hyviä sparraaja pk-seudulta: Verihuorma boxing, Reima Sopanen, Tuomas vähä-köyri , Rainer vähä-köyri. Kannattaa kuitenkin käydä Nikon nyrkkeilykoulu jos haluat syventää osaamistasi.
- Sparri17
Siis mä treenaan sörkäs savate clubilla
- Kiinnostunut98
Kuinka tähän "Nikon nyrkkeilykouluun" voi osallistua ja mistä tavoittaa tämän Verihuorman, tarmon salillakin?
- nn921
kannattaa mennä treenaa savate clubille olen treenannut tarmossa,ja mun mielipide on että savate club on paljon parempi
- Nytnyrkkeillään98
Entä mitään kokemusta "Nikon nyrkkeilykoulusta" ? Kuulemma alle 18v pääsee halvemmalla
- Anonyymi
Mikä on filosofia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076