Missä majoittua mahdollisimman edullisesti?

yötönyöeiauta

Olen tulossa pariksi päiväksi Karkkilan lähettyville karkkilan ja uusitalon välimaille. Tarvitsisin jonkun paikan, missä nukkua mahdollisimman edullisesti. Osaisiko kukaan suositella mitään? Yksi vaihtoehto on toki oma auto, mutta kolme yötä voi olla liikaa tälle kropalle.

5

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon.unet

Vihdin kirkonkylässä oli ainakin muutama vuosi sitten "selli"-majoitus eli vanha poliisiasema, putkat, oli muutettu majataloksi tai miten sen nyt sitten ilmaisee. Kirkonkylältä ei ole pitkä matka Karkkilaan, kokeilepa jos löytyisi hakukoneella lisätietoa.

• yötönyöeiauta

Kiitos vinkistä mutta maksaa 60 euroa / yö. Tällä hetkellä rahat niin vähissä, ettei tuota pysty maksamaan usealta yöltä.

• ehkämökkimajoitus

No entäpä sitten kun mainostetaan Karkkilan kesälehdessä mökkimajoitusta, Vuotinaisten leirikeskus, Vuotinaistentie 561, Karkkilan kaupunki/Ruukinpaja, puhno 09 4258 3679. Tai Anttilantilan mökit-varaukset www.huvila,net/1496 tai www.huvila.net/2180, olisiko näistä?

• yötönyöeiauta

Kiitos vinkeistä. Näistä ei löytynyt, mutta näiden kautta sain vielä vinkkiä edullisesta majoituksesta. Ei tartte nukkua autossa :)

• inessiivin_sössöttäjät

Majailen, asustan, asun hotellissa, kun olen majoittunut hotelliin. Sijamuodot, sijamuodot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe