Eli onkohan uuden Meganen ja A-Mersun ratkaisuissa yhteistä? Diesel toki samaa, mutta entäs muuta?
Yhteistyötä Mersun kanssa
2
133
Vastaukset
- 2.0T16vGT
En usko että on juuri muuta samaa. A-mese on jo "vanha" malli ja Megane ihan uusi. Ei noilla kahdella merkillä ole mun tietääkseni sen kummempaa kombinaatiota. Renun dieselit vaan sattuu kelpaamaan itse kullekin jostakin syystä...
- Amegane
Mietin vain, kun Renault -Nissan on tärkeä partneri Mersun kanssa ja huhujen mukaan yhteistyö syvenee. Mersu lienee kehittämässä lava-autoa Nissanin kanssa, Dacia Dusteria kaupataan jossakin Nissanina yms. Ja eikö sellainen pieni uusi Infiniti ole itseasiassa A-Mersu. Niin eikös olisi luonnollisesti syytä myös hyödyntää enemmän vastaavia mallisarjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327