Innova hoiti Metson henkilöstörahaston sijoituksia rökäletappion edestä. Pääomasta menetettiin liki 14 %. On tainnut tulla lunta tupaan jokaisella osakkeella. Lieneekö kokonaismenetys satoja miljoonia vai miljardiluokassa?
Innova/Metson henkilöstörahaston rökäletappio
5
431
Vastaukset
- öjlk
Millä ajalla?
- Innova.ei.osaa
Vuodessa.
- Älähötkyile
Innova ei välttämättä ollut salkunhoitaja, eikö se tarjoa henkilöstörahastojen hallinnointipalvelua. Henkilöstörahaston salkunhoitajan valitsee sen hallitus. - 14 % ei ole katastroofi, mikäli osakepaino on suuri, tilikausi saattoi olla juuri sellainen missä lähtöarvona osakkeet olivat lyhyen ajan huipussa, nythän osakkeissa yhden vuoden tuotot ovat markkinoista riippuen olleet tappiollisia. Pitkän ajan tuotto ratkaisee, mikäli olet kärsivällinen omistaja.
- mulkkujen.järjestelmä
nykymaailma on järjestetty siten että hiensijoittaja häviää aina ja suurpääoman omistajat voittaa aina. Systeemi on epäreilu ja kiero joten siihen ei kannata lähteä mukaan.
- luottoluokittelija
- ku mä ostan osakkeita ,tutkin firman johdon palkat tarkoin - meinaan 10 top firmassa saa tienata korkeintaan yhteensä 1 milli , jos siitä yli , tulkitsen firman gasterilaitokseksi ja jätän ehdottomasti ostamatta - se on tärkeä kriteeri mun luottoluokituksissani jos vertailen yhtiöitä yleensä ostaessani osakkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813