Innova/Metson henkilöstörahaston rökäletappio

Innova.ei.osaa

Innova hoiti Metson henkilöstörahaston sijoituksia rökäletappion edestä. Pääomasta menetettiin liki 14 %. On tainnut tulla lunta tupaan jokaisella osakkeella. Lieneekö kokonaismenetys satoja miljoonia vai miljardiluokassa?

5

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öjlk

Millä ajalla?

• Innova.ei.osaa

Vuodessa.

• Älähötkyile

Innova ei välttämättä ollut salkunhoitaja, eikö se tarjoa henkilöstörahastojen hallinnointipalvelua. Henkilöstörahaston salkunhoitajan valitsee sen hallitus. - 14 % ei ole katastroofi, mikäli osakepaino on suuri, tilikausi saattoi olla juuri sellainen missä lähtöarvona osakkeet olivat lyhyen ajan huipussa, nythän osakkeissa yhden vuoden tuotot ovat markkinoista riippuen olleet tappiollisia. Pitkän ajan tuotto ratkaisee, mikäli olet kärsivällinen omistaja.

• mulkkujen.järjestelmä

nykymaailma on järjestetty siten että hiensijoittaja häviää aina ja suurpääoman omistajat voittaa aina. Systeemi on epäreilu ja kiero joten siihen ei kannata lähteä mukaan.

• luottoluokittelija

- ku mä ostan osakkeita ,tutkin firman johdon palkat tarkoin - meinaan 10 top firmassa saa tienata korkeintaan yhteensä 1 milli , jos siitä yli , tulkitsen firman gasterilaitokseksi ja jätän ehdottomasti ostamatta - se on tärkeä kriteeri mun luottoluokituksissani jos vertailen yhtiöitä yleensä ostaessani osakkeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe