Taas sait minut ärsyyntymään

enjaksasinuaenää

Älä tee tätä minulle... Aina sinusta tulee itselleni paha mieli. Kerrot noita älyttömiä päästä heitettyjä lapsellisia juttujasi jotka tuo mieleeni sen mitä meille tapahtui vuosia sitten ja siitä minulla alkaa päässä jo keittää. Etkö ymmärrä, että leikit mielenterveydelläni? Onko sinusta sitten mukava kun joskus voin oikeasti joko vahingoittaa minua itseäni katkeruuden vallassa? Sitäkö sinä haluat, kostaa?

4

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutteraihmiin

Itse jokainen valitsee, miten asiat ottaa ja miten toimii, miten suhtautuu. Itsensä yli ei myöskään kannata antaa kenenkään kävellä.

• enjaksasinuaenää

Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.

• poorbutfine
        enjaksasinuaenää kirjoitti:

Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.

Tunteet ei ohjaa tekoja. Itse oon yliherkkä ja koen joskus todella voimakkaita tunteita. Niiden pohjalta ei tarvitse toimia. Kun tuntee olonsa huonoksi itsensä satuttaminen vain todistaa sinua itseä vastaan. Muiden satuttaminen myös.
        Itken usein ja valvon öitä, mutten tee mitään tarkoituksella pahaa itselle tai muille.
        Ihminen voi kanavoida tunteellisuutta voimavaraksi ja ihminen voi muuttua impulsiivisesta järkevämmäksi ajan kanssa. Siis vain jos todella tahdot etkä vain tykkää kerätä "tunteellisuudella" ja itsen satuttamisella huomiota.

• Kuvoooo

Ap googleta 'huomionhakuinen persoonallisuus'. Se sinä olet, eikä mikään yliherkkä. Nostat omat tunteesi jalustalle ohi muiden tunteiden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe