Älä tee tätä minulle... Aina sinusta tulee itselleni paha mieli. Kerrot noita älyttömiä päästä heitettyjä lapsellisia juttujasi jotka tuo mieleeni sen mitä meille tapahtui vuosia sitten ja siitä minulla alkaa päässä jo keittää. Etkö ymmärrä, että leikit mielenterveydelläni? Onko sinusta sitten mukava kun joskus voin oikeasti joko vahingoittaa minua itseäni katkeruuden vallassa? Sitäkö sinä haluat, kostaa?
Taas sait minut ärsyyntymään
4
349
Vastaukset
- uutteraihmiin
Itse jokainen valitsee, miten asiat ottaa ja miten toimii, miten suhtautuu. Itsensä yli ei myöskään kannata antaa kenenkään kävellä.
- enjaksasinuaenää
Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.
- poorbutfine
enjaksasinuaenää kirjoitti:
Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.
Tunteet ei ohjaa tekoja. Itse oon yliherkkä ja koen joskus todella voimakkaita tunteita. Niiden pohjalta ei tarvitse toimia. Kun tuntee olonsa huonoksi itsensä satuttaminen vain todistaa sinua itseä vastaan. Muiden satuttaminen myös.
Itken usein ja valvon öitä, mutten tee mitään tarkoituksella pahaa itselle tai muille.
Ihminen voi kanavoida tunteellisuutta voimavaraksi ja ihminen voi muuttua impulsiivisesta järkevämmäksi ajan kanssa. Siis vain jos todella tahdot etkä vain tykkää kerätä "tunteellisuudella" ja itsen satuttamisella huomiota.
- Kuvoooo
Ap googleta 'huomionhakuinen persoonallisuus'. Se sinä olet, eikä mikään yliherkkä. Nostat omat tunteesi jalustalle ohi muiden tunteiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096