Tänään julkistettiin yhteishaun valintatulokset. Omalta kohdaltani valintapäätös yllätti, ja olen syvästi pettynyt valintapäätökseen. 1. Hakutoive oli: Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajan koulutusohjelma (Valintapäätöksen mukaan 19. varasija) 2. Hakutoive oli: Lukio. Elokuussa alkaa siis lukio, tai onko sellainen mahdollista että valintapäätös kääntyy päälaelleen, ja nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja koulutus alkaa? Tuosta valintapäätöksestä vielä... Ammattikoulun nettisivun mukaan nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja koulutukseen pääsee 25 opiskelijaa. Lukion hyväksymiskirjeen mukana tuli tieto hakijamääristä: Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja koulutukseen valittuja henkilöitä on: 21. Onko minulle annettu väärää tietoa hakijamääristä?
Miksi ammattikoulut eivät julkista pistemääriä yhteishaun aikana?
Yhteishaun valintapäätös ihmetyttää
pettynyt222
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813