Hei! Olen 14 vuotias tyttö (tänä vuonna 15). Meillä on koiranpentu, jonka kanssa olisin kiinnostunut käymään näyttelyissä tulevaisuudessa. Minua ei kovinkaan paljoa kiinnosta junior handler kilpailut, joten kysymykseni kuuluu: olenko liian nuori osallistumaan esimerkiksi erikoisnäyttelyihin tai kansainvälisiin näyttelyihin. Vai onko niissä handlerilla mitään ikärajaa? Kokemusta handlaamisesta minulla ei entuudestaan ole, joten tietysti se vaatisi paljon harjoittelua. Mutta toivoisin asiallisia vastauksia kysymyksiini! :-)
Lapsi ja koiranäyttelyt
2
142
Vastaukset
- ishlaben
Ei ole ikärajaa muutakuin Jh:hon...
- luomuhurtta
Kokemus minultakin puuttui vaikka yli viiskymppisenä ekan kirjakoiran hankin ja sen kanssa näyttelyyn lähdin. Onneksi rotu on sellainen, että pelkkä harjaaminen riitti ja esitetäänkin vapaasti eli juoksusta pysähdys. Arvosteltiin erinomaiseksi. Enkä edes tiennyt, minkä arvoinen tuo arvostelu oli, ennenkuin joku kehän laidalla selitti kun kyselin että mitä lappu tarkoittaa. Joten rohkeasti mukaan vaan. Koiraa siellä arvostellaan, ei taluttajaa. Ja hyvää harjoitusta saa match Showssa, niin taluttaja kuin kuikarin. Monasti mätsäri on vaativampi kuin oikea näyttely koska mätsärin ryhmäkehässä on enimäkseen ahdasta, eli koira hermostuu helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066