Hei, olemme lähdössä Marmarikseen juhannuksen jälkeen. Onko ketään lähdössä myös? Tai juuri tulleiden kokemuksia. Lämmintä ainakin näyttäis olevan siis suorastaan kuumaa. Onko jotain vinkkejä yms. Kelpaako eurot yhtä hyvin kuin Alanyassa? Hintataso?Shoppailuvinkkejä?
Marmaris 28.6.16
3
292
Vastaukset
- rekkalesbo_2
Mä en vittu tajua näitä "shoppailu vinkkejä" vain typerä tuulipuku nauta voi ostaa kun halvalla saa, ei sillä väliä vaikka sitä ei tarviin kunhan naapuri on kateellinen tai oli halpa niin pakkohan se on ostaa ja kysyä "shoppailu vinkkejä"
EIkö tää retaird osta sitä mitä haluaa/tarvitsee ??- yacubvaa
Kannattaa kilpailuttaa hinnat ja imee niistäkin vielä niin paljon kun oma taito onnistuu.. bora1 kannattaa tsekata 10 kertaa käyty vaimon kanssa. Jos haluaa laivaretkelle.^^
Dalyan kannattaa käydä tziigaa... Näkee luontoa ja tietenkin turtle beach. itse lähetää pois täältä 28 päivä... Seikkailkaa ja nauttikaa marmariksesta :)
- Illanviettoon
Merhaba! Kivoja iltapaikkoja, jossa Livemusiikkia, entä Karaoke paikkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229