Tiedän lämmönmittausohjelmista saman verran kuin sika kuuraketista.
Koneeni on Compaq 2118 kannettava. Mikä ohjelma sopii tähän?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen!
Lämmönmittausohjelma
7
1479
Vastaukset
- Latasin Everest
ohjelman ja ajoin sitä, tulos 50'C (kovalevy). Tiedätkö onko mahdollista saada muita lämpötilatietoja (esim keskusyksikkö,...)koneesta?
- Mitään?
Latasin Everest kirjoitti:
ohjelman ja ajoin sitä, tulos 50'C (kovalevy). Tiedätkö onko mahdollista saada muita lämpötilatietoja (esim keskusyksikkö,...)koneesta?
Niin että maksaako Everest mitään?
- ana
mul on kans compaqin 2118eu ja lämpeää tosi paljon. onko sulla sama ongelma?
kerrotko mitä ohjelmaa käytit tossa lämmön mittaamises? mitä naytti.- Everest ohjelmaa
...ja se ilmoitti kovalevyn lämpötilaksi 50'C ( 40'C olisi sopiva, eli vähän kuuma)
- ana
Everest ohjelmaa kirjoitti:
...ja se ilmoitti kovalevyn lämpötilaksi 50'C ( 40'C olisi sopiva, eli vähän kuuma)
mittasin myös ja kun kone on rasittunut niin hiposi 60'c. sitten putsasin koneen pölystä ja nyt näyttää 47'c. kannattaa kokeilla putsaamista, mulla ainaski vaikutti!
- xxxx
ana kirjoitti:
mittasin myös ja kun kone on rasittunut niin hiposi 60'c. sitten putsasin koneen pölystä ja nyt näyttää 47'c. kannattaa kokeilla putsaamista, mulla ainaski vaikutti!
Tupakoin kuin savupiippu ja olen vähän epäillyt että lämpötilan ja pölyn välillä olisi joku yhteys. Miten hankala kannettava on avata ja putsata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101