Olen 13vuotias tyttö ja en enän jaksa hoitaa peippoja niin olisiko joku innokas ostamaan peipponi pois minulta enkä pyydä paljoa rahaa ja mukana tulee myös häkki haluaisin mahdollisimman pian linnut pois. Tavarat ja ruokaa tulee mukana :|
kaksi naaras seeprapeippoa myydään
5
225
Vastaukset
- Kiinnostunutlinnuista
Missä päin asustavat? :)
- vastuunotto
Vittu, mitäs olet kärttänyt tuollaisia aikanasi, olispa yhtä helppoa laittaa palstalle ilmoitus, en jaksa kasvattaa 13v tyttöäni, anna sen pois kuka hakee, mukana tulee kaikki sen vaatteet ja muu roina, voisin jopa maksaakin vähän.
Häpeä! - Koetakestää
Anna ne jollekkin sedälle ja sano, että et voi niitä itse lopettaa jos et kerran itse voi niitä lopettaa. Olin teurastamossa töissä ja sinne tuotiin lopetettavaksi kissoja ja koiriakin ja titenkin teuras eläimiä. Itselläni on poika seeprapeippoja, ottaisin niille tyttö peipot jos ilmaisiksi annat. Vaan kun et maininnut missä asut tai antanut puhelintasi. Asun Kouvolassa eikä minun kannata kovin kaukaa lähteä niitä lintuja hakemaan. Lemmikkieläin kaupat, missä lintuja myydään ottavat kyllä, mutta ne ei maksa yhdestä peiposta kuin korkeintaan 30 e. Anna ne isälles, jos sulla semmonen on, niin hän hoitaa ne paikkaan jossa näitä juttuja tehdään. Eläin lääkärit ottavat myös, enkä usko, että niistä sinulta paljon velotetaan. Olet niin nuori, että ymmärän ongelmasi. Kasvatin harrastuksena monta undulaatti perhettä, yhteen aikaan minulla oli vietäväksi lintukauppaan 24 undulaattia. Hankkiuduin muutamasta poikasesta eroon omin neuvoin kun ne kuoriutuivat vähän vajaina. Mutta minähän olin lähes ammattimainen lintukasvattaja. Lemmikkieläin kauppa antoi lintujen ruuat maksuksi niistä linnuista jotka kauppaan vein. Tapauksessasi neuvoisin sinua laittamaan Google hakuun "Lemmikkieläin kaupat" näin hakien löydät lähimmän lintukaupan ja viet häkkisi ja lintusi sinne. Kauppa voi maksaakkin käytetystä häkistäkin.
- Setäauttaa
Et laittanut puhelin numeroasi ja asuin paikkaasi ilmoitukseesi. Minä ostaisin juuri kaksi naarasta, Kovin kaukaa niitä ei kannata hakee ja kun en tiedä puhelintasi. enkä sitä missä asut, niin ei kukaan tämän sinun ilmotuksen perusteella tiedä tulla hakemaan niitä. Asun Kouvolassa
- tarkistas
Ilmoitus on kohta vuoden vanha. Tarkistakaa päivämäärät viestien yläpuolelta, ennen kuin vastaatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728