Eipä tarvi turhaan vaivata päätään naisten iskemisillä, koska naisten silmissä olen varmaan vähintäänkin hirviön näköinen, kun osa naisista selvästi juoksee karkuun minut nähdessään. Ainakin osa naisista kiihdyttää kävelytahtia melkeinpä juoksuun jos sattumalta kävelen samaan suuntaan.
Osa vielä vilkuilee taakseen, etten vaan lähde perään. Kyseisellä tavalla käyttäytyvien naisten perään ei nyt hullukaan lähtisi, hehän ovat käytöksellään osoittaneet, että minuun sinulla ei ole mitään asiaa.
Eihän ne muuten kävelisi nopeammin, vaan se on selvä pakoreaktio
Osa vastaantulevista naisista ei suhtaudu kyseisellä tavalla, mutta tuskinpa heitäkään kannattaa lähestyä iskutarkoituksella, koska heidän suhteenkaan ei ole yhtään mitään mahdollisuutta onnistua.
Buhaha hah haa, naiset juoksee karkuun
OlenHirviö
1
179
Vastaukset
- Tilaaperkele
Turhaan sä itsees tota otat. Tuo "pakoonjuokseminen" selittyy suomalaisella omantilan säilyttämisellä. Minä teen itse samaa. Mulla ei ole intressiä kävellä tuntemattoman kanssa samaan tahtiin vaan mielummin harpin "karkuun". Ja lisäksi jotkut naiset voi olla arkoja ja pelokkaita niin he haluavat välimatkaa myös sen takia. Ihan pelkästään sen takia että olet mies. Mutta älä senkään takia ala kaikkia naisia vihaamaan. Se on turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259