, kun suojelee kaasuputkia molemmilla alueilla ja Ukrainassa saattaviaan !
Länsi vaan junailemassa laittomuuksia ja luomassa uhkia, kuin Ruotsi teki sukellusvene propakandalla !?
Venäjällä enemmän oikeuksia Ukrainassa ja itämerel
4
154
Vastaukset
- Abrahamm
Meidän sotahullu Niinistö triio ! Saavatko Suomenkin jakotilaan, kuin Britanniassa kävi ?
- Abrahamm
Medioillekin on turha syöttää tosiasioita, ne kuuntelee vain jenkkejä ja muuta ne ei kuule eikää nää ?
- Joxanen21
Toivosi sydämensä pohjasta Venäjällä olevan enemmän velvollisuuksia Itämeren valtioiden asukkaita kohtaan.
Atomipommeilla uhkailu ei todellakaan lisää rauhaa eikä luottamusta alueella.
Jos jotain saa toivoa niin toivoisin Putinin järkiintyvän tai vaihtoehtoisesti Venäjän kansan heräävän ja huomaavan että heitä kusetetaan rankasti omien johtajiensa toimesta. - Abrahamm
Poika löysi atomipommin tyhjästä? Vain Yhdysvallat on julkisesti uhannut atomipommilla tarvittaissa, pohjois Koreankin tapaan !
Vastaajilla ei näytä tosiasiat kiinnostaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164