http://www.tuulilasi.fi/uutiset/saab-automerkkina-lopullisesti-kuopattu
Ruotsalais-kiinalainen NEVS on ilmoittanut, että se luopuu Saab-nimen tavoittelusta ja valmistaa autoja jatkossa NEVS-brändin alaisuudessa.
Saab automerkkinä lopullisesti kuopattu
10
144
Vastaukset
- OhiOn
Saab on liittynyt samaan joukkoon Volgan, Jaltan, Ifan ja Wartburgin kanssa. Samassa joukossa se on kyllä ollut aina.
- hankiElämäKiitos
Pitääkö joka viesti olla vittuilua, tuolle ei löydy pienintäkään perustetta.
- saabbisti
Kaikki on kuolleita automerkkejä, eivätkä ole koskaan olleet kovin arvostettuja.
- Entinen_opelisti
Vihdoinkin hyvä, että NEVS on edes automerkki. Saab menköön paalaamolle vaan, eipä tuo haittaa ainakaan minua.
- kannattaalukea
Siis sen vuoksi koska Saab Defence, siis lentokoneenvalmistaja pitää Saab-brändiä niin arvokkaana, että se kielsi NEVSiltä tuotemerkkinsä käytön autoteollisuudessa.
- Aivan_Oikein
Saabin lentokoneteollisuutta ei saa tuhota enää käyttämällä Saabin nimeä kelvottomissa kiinalaisissa konkurssiautoissa.
- saabius
.......
- saabbisti
Hyvä niin. Kukaan ei kaipaa Saabeja, jotka tunnettiin elinaikanaan ennen kaikkea vanhanaikaisuudestaan ja huonosta laadustaan.
- Saab4never
Saab oli gay-autojen auto, gay-henkeen suunniteltu ja rakennettu.
- Aamulehdenmukaan
Tämä on tosiaan tilanne jo lähivuosina. Sähköautot valtaavat markkinoita mm Norjassa joka neljäs auto on sähköauto ja keskikokoluokan (Audi A4, Nissan Leaf) autoissa jo joka toinen on sähköauto. Näillä korvataan mm. vanhat saastuttavat Saabit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748