EN SAATANA OLE TYPERÄMPÄÄ OHJELMAA 60 VUOTISEN ELÄMÄNI AJALTA NÄHNYT, KUN TÄSSÄ OTSIKOSSA OLEN MAININNUT! TÄLLAISELLAKO PASKALLA OHJELMALLA NYKYAJAN VANHEMMAT LAPSIAAN KASVATTAA? HYI HELVETTI MIHIN SUOMI AIVAN PIAN JOUTUU. ONNEKSI EI MINUN TARVITSE TEITÄ KÄRSIVIÄ NULIKOITA SUOMALAISIA KUSIPÄITÄ KANSALAISIA KATSELLA, AIVAN LÄHITULEVAISUUDESSA, HYVÄSTI IDIOOTIT! ENNUSTUKSENI KUN VALITETTAVASTI OVAT 100% KÄYNEET TOTEEN! HA,HA,HAAA!!!! IMEKÄÄ KYRPÄÄ SAATANAN IDIOOTIT!!!!
HERO TOSIPUTKI HOLLYWOOD CYCLE
JUMALAKOSTAA
4
92
Vastaukset
- haliii
Tapa itsesi
Jaa
- ftd
Mistä tää pappa narisee? Ei auennu, ei sitten skalpellillakaan. Jotain drankempaa huumoria kai
- Seontrolli
Pappa ja pappa. SE ON TROLLI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337