Katsottiin ala-asteella vuonna nakki ja pottu jotain anime/piirrettyä elokuvaa , joka liittyi jotenkin sotaan ja jossa oli robotteja. Leffa on aika vanha, 80-00...mutta muistaakseni todella hyvä!
Jos jollakin tulee mieleen niin ehdotelkaa, olen yrittänyt sitä etsiä, mutten ole vielä löytänyt.
Etsin yhtä Anime-Leffaa?
17
386
Vastaukset
- borrow
Haloo, eikö kukaan tiedä? :)
- hudwhiud
Kuvaile sitä vähän tarkemmin, ei ainakaan itelle sytytä :D
- borrow
Kai se joku scifi oli....:D En osaa tarkkaan kuvailla :D
- borrowww
Laittakaa ehdotuksia!!! :)
- Examon
Vois oikeesti hyödyttää jos laittaisit jotain vihjettä(hahmoja, dialoginpätkiä tai mitä vain). Mut jos pelkästään noilla pitäis menna niin tulee seuraavat mieleen:
Superagentit 009
Macross
Patlabor
Starzinger
Jos ei napannut, niin täältä löytyy parempaa listaa suomen anime-julkaisuista.
http://www.puhummesuomea.com/- borrow
Se leffa oli ehkä vähän aikuisemmille tarkoitettu.. Hahmot oli "ihmisemmän" näköisiä... :)
- tetett
borrow kirjoitti:
Se leffa oli ehkä vähän aikuisemmille tarkoitettu.. Hahmot oli "ihmisemmän" näköisiä... :)
Neon Genesis Evangelion?
- zasaa
Ehdotelkaa!! :)
- lääf
Ehdotelkaa vain joka tietää!! :)
- Mekkar
Tuolla on listattuna noita Mecha animeja, muualta löytyy kattavamminkin. http://www.listchallenges.com/top-100-mecha-anime-of-all-time
Goldwing oli se mecha anime mitä itse katselin -80 luvulla. Korealainen anime.
Helpottaisi tietämystä, jos kerrot mitä siinä tapahtuu juonellisesti jne. - zasaa
Robotit tais olla sellaisia ihmisajettavia.. :)
- minmay
Tuo ei käytännössä rajoita seulaa yhtään. Pilotin ohjaaman mechat ovat vanha perinne animessa. Tämäkään ei rajoita niin hirveästi, mutta muuttuivatko ne lentokoneiksi?
- casaa
Olikohan missiona tuhota vastustaja...En muista oliko ihmisiävai robotteja... Lähtiköhän robotit itse liikkumaan... En muista...
- casaa
Siis oliko vastustaja robotti vai ihm..:D
- Trolli-Pekka
Kerro vielä, oliko se anime sellainen niinkuin piirretty, sitten varmaan osaan sanoa!
- casaa
Juu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076