Iso ja karvainen 51v mies hesasta kaipailee nuoren naisen seuraa!
Nuorta naista 51v miehelle
16
656
Vastaukset
- keijuN
Kuin ISO sie oot ??"sieltä" Mie oon nuori,eikä minuu ISO mahu !!!
Ihan sopiva olen:-)
- annamunaasetäminuu
sie satutat miuu. silti mie haluun siuu.
Saat toki...text. .0414813487
- Pietu33
No eikös siellä hessassa ou niitä mamuja ja muita nuoria. Mäne ulos.
- kllöfkkgld
Äärimmäisen harvassa ovat nuoremmat naiset, joita yli 50v mies kiinnostaa.
Olen itse 46 ja ihan siinä ja siinä voisinko kuvitellakaan yli 50v miestä. En missään, siis missään tapauksessa esim pari vuotta sitten. Ehkä kannattaisi panostaa siihen omaan ikäluokkaan. Varsinkin joskus 10 vuotta sitten yli 50v mies minun silmissäni ei ollut seksuaalinen hahmo-lähinnä isoisä.- Karl50
Ei se nyt ihan noin mene. Olen saanut nauttia nuorempienkin kanssa ja kyllä nainen osaa ottaa miestä iästä riippumatta. Viitisen vuotta sitten kursseilla Tampereella hän oli jokseenkin 25 ja loppuiltamme/yömme oli todella upea.
Eikä 10v minua vanhempikaan sen huonompi ole. Kroppa ryppyisempi ja runsaampi, mutta ehkä naisellisempi kuin nuoremmat siskonsa. Nauttii myös rauhallisen estoitta.
Karl, just sen 50v. - n38
Itse olen 38 ja todellakin voisin haluta viiskymppistä ja vähän vanhempaakin
n38 kirjoitti:
Itse olen 38 ja todellakin voisin haluta viiskymppistä ja vähän vanhempaakin
n38,
vieläkö haluat?Mikä tuossa numerossa kummittelee?
Itse olen 52v. Kuitenkin hyvin usein saan haukut, jos tuon jollekkin naiselle mainitsen. En kuulemma voi olla.
Olen lakannut kyselemästä naisten ikiä,
Persoona vaikuttaa paljon enemmän kuin ikä.
- ergwrtwrt
Kehoitan ostamaan tuollaisen virtuaalikypärän, niin voit itse valita sopivan ikäisen....
- haluissaan
Tämä aloittaja kiinnostaisi minua! Ihanasti kuvailee itseään karvaiseksi ja isoksi. :) alkoi haluttaan.
Ketäs haluttaa?
Vieläkin nainen.hakesessa
- buahaaahaaa
Ei vittu mikä luuseri! Löylykauha perseeseen riittää sulle
Vielä haen:-)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738