Moikka,olen tässä miettinyt parin kk työ/loma matkaa Thaimaaseen ,olisko muita innokkaita ?Olen nuorekas 50 nainen. Thaimaa maana minulle uusi kokemus,juuri siksi sinne.
Thaimaaseen
7
218
Vastaukset
- KielioppiParasOppi
Harva on Thaimaaseen mennyt töihin; Thaimaahan kylläkin.
Kielioppi ensin kuntoon, sitten voi joku palkatakin! - MMO124
Ton takia just akateemiset työttömiä :D pilkkua voi nussia monelta suunnalta,Hanki itelles elämä tai lähde sitä etsimään jostain muualta kun suomi24.palstoilta :D
- maasesta
Taimaaseen aikova voisi kylläkin harkita jäämistä kotimaaseen tai matkustaa korkeintaan ahvenanmaaseen!
- Sivusta
Sulle en suosittele edes Ahvenanmaata,pilaat niiden maineen :D
- Nnnnnniemim
Thaimaa on ihana paikka, suosittelen ehdottomasti sinne lähtöä! Se on myös helppo kohde matkustaa yksinkin jos ei reissukaveria löydy :) Hauskaa lomaa sinulle!
Puhelin myyjiä haetaan nykki mollin sivustoilla, hakuehdoksi vain "ulkomaa" tai "thaimaa".
- Jäpäss12
Onko sulla kokemusta niistä firmoista,palkka suhteessa elämisen kustannuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481