Tuli mieleen tuosta Helin-ketjusta, että minä kyllä uskon Koirankorjauskirjan mielipiteeseen siitä, että narttukoirat ottaa naisen ykköspomokseen. Meillä on melko haastava koira, joka tottelee minua parhaiten, vaikka mieheni oli enemmän sen seurassa ekat puoli vuotta. En Peetsaa ihan kaikessa usko, mutta tässä kyllä. Miten teillä muilla?
Nainen koiran ykkönen?
3
264
Vastaukset
- asdasdasddd
En tiedä johtuuko sukupuolesta, vai siitä että sulla ehkä on ylipäätään teidän perheessä kovempi auktoriteetti ja osaat mahdollisesti olla koirallesi parempi johtaja.
- koiallinenllinen
Voisi tietysti kuvitella, että johtuu sukupuolesta, mutta meidän perheessä naiset treenaa ja harrastaa, sekä koirat on narttuja, niin on aika selvää että koirat tottelee enemmän sitä jonka kanssa ne tottelevaisuutta ovat treenanneetkin.
Ja toisaalta, meillä naiset tietää koulutetut vihjeet, käskyt ja eleet, joten meidän narttujen on niin paljon helpompi ymmärtää naisia kuin mistä, joka ei juurikaan edes käskysanoja muista. - pienivalkoinen
Se on koiran paras ihminen joka on sen kanssa eniten ja harrastaa tai lenkittää. Mies käy lenkillä ja leikkii koirien kanssa, emäntä hoitaa ruokinnan ja kaikki hoitotoimenpiteitä, lääkitys, harjaus tms. Kumpi on koirille kivempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883