Toyota on maailman suurin autonvalmistaja jo neljättä vuotta peräkkäin:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/toyota-maailman-suurin-jo-neljatta-vuotta-perakkain-vw-luisuu
.....ja sitä edeltänyttä luonnonmullistuksen aiheuttamaa välivuotta ennen varmaan kymmenen vuoden ajan.
Se on maailman suurin siksi, että ihmiset haluavat ostaa sen valmistamia autoja ja ajaa niillä. Juuri se tekee autonvalmistajasta suurimman. Ihmiset tietävät, että Toyotan autot ovat laadukkaita ja luotettavia autoja. Lehdistö on tästä täyttä faktaa täynnä. Toyotan ostajien elämä ei perustu muullakaan elämän osa-alueella luotuihin mielikuviin vaan tosiasioihin. Tosiasioiden kieltämiseksi ei pidä syöttää mielikuvia. Se on sama kuin tieteellinen tutkimus kumottaisiin mielikuvilla.
Ihmiset myös tietävät, että ne ovat laadukkaita ja luotettavia autoja niin monella osa-alueella, että haluavat ostaa juuri sellaisen auton itselleen. Siihen ei kukaan toinen autonvalmistaja kykene. Ei kukaan.
Toyota on maailman suurin autonvalmistaja
23
175
Vastaukset
- germanengineeringg
Kauppalehti huhtikuussa 2016:
Volkswagen kiilasi päästöskandaalista huolimatta maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi.
Automaailman valtikka vaihtui vuoden ensimmäisellä neljänneksellä, kun Volkswagen kiilasi myyntiluvuissa ohi kestoykkösen Toyotan. Vertailujaksolla saksalaiskonsernin myynti kasvoi vuoden takaiseen verrattuna, kun taas japanilaisen laski.- Huonostikäyvokkelolle
Vai että ihan neljänneksellä. No on se nyt iso asia kun vuoden neljänneksellä on kiilannut suurimmaksi. Voi voi sentään. Toyota on ollut suurin kaksikymmentä vuotta. Tulee olemaan sitä tänäkin vuonna. Vokkelomyyjät ovat konkurssissa politiikknsa takia ennen vuoden loppua.
- Selkeästi.isompi
Huonostikäyvokkelolle kirjoitti:
Vai että ihan neljänneksellä. No on se nyt iso asia kun vuoden neljänneksellä on kiilannut suurimmaksi. Voi voi sentään. Toyota on ollut suurin kaksikymmentä vuotta. Tulee olemaan sitä tänäkin vuonna. Vokkelomyyjät ovat konkurssissa politiikknsa takia ennen vuoden loppua.
Vai 20 vuotta. Nämä terot eivät anna totuuden suotta pilata omia kuvitelmiaan.
VW on ollut jo pitkään selkeästi Tojotaa isompi yhtiö. Nykyään sellaiset 20 mrd€.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_companies_by_revenue
- aumebe
Ja audii, mersuu, bemarii....
- dfdfsdfsdfsdsdf
Ei kun Toyota on ykkönen.
- Ihan_sama_
kumpi on ykkönen ja kai se riippuu mitä juttuja verrataan. Mutta laadussa, siis siinä laadussa joka ilmenee kestävyytenä, toimivuutena ja luotettavuutena, Toyota on selkeä ykkönen. Olen tietysti nähnyt paljon ajettuja Vw dieseleitä, yleensä 1.9 TDI 90-110 hv viritysasteilla mutta ne ovat useimmiten olleet kaupparatsu- tai kuriirikäytössä ja aina tien päällä. Kilometrejä syntyy mutta huoltoa on tarvittu niihinkin. Kaikenmaailman pyöränlaakeria, vesipumppua ja hihnankiristäjää menee mutta ammattimiehellä esim. turbo on harvemmin ongelma, tavallisella käyttäjällä useastikin. Uudemmista versioista olisi paljonkin juttuja kerrottavaksi mutta jääkööt toiseen kertaan.
- Paljonajanut
"Mutta laadussa, siis siinä laadussa joka ilmenee kestävyytenä, toimivuutena ja luotettavuutena, Toyota on selkeä ykkönen."
Jos tuo olisi totta niin Toyotaa näkisi paljon enemmän siinä käytössä jossa nuo ominaisuudet ovat tärkeitä ja ihmisillä on jopa varaakin valita mieleisensä auto. Olen tehnyt yli 20 vuotta työtä jossa itse ja kollegat viettivät valitettavan paljon aikaa autonratissa. Kelissä kuin kelissä. Ajossa oli kymmeniä erimerkkisiä autoja, mutta Toytot jäivät pariin kokeiluun. Kukaan ei ostanut toista peräkkäin. Samoin kukaan ei vaihtanut merkkiä korjausten takia.
Itse en pidä merkkiä ratkaisevana tekijänä vaan kilometrejä. Vaihdoin auton pois viimeistään 250.000km kohdalla, yleensä jo ennen sitä. Ei ole edelleenkään hirveitä haluja ajaa ikälopulla autolla ja ottaa selvää milloin alkaa ne ongelmat. Jätän ne hommat muille. - Onsekummaa
Paljonajanut kirjoitti:
"Mutta laadussa, siis siinä laadussa joka ilmenee kestävyytenä, toimivuutena ja luotettavuutena, Toyota on selkeä ykkönen."
Jos tuo olisi totta niin Toyotaa näkisi paljon enemmän siinä käytössä jossa nuo ominaisuudet ovat tärkeitä ja ihmisillä on jopa varaakin valita mieleisensä auto. Olen tehnyt yli 20 vuotta työtä jossa itse ja kollegat viettivät valitettavan paljon aikaa autonratissa. Kelissä kuin kelissä. Ajossa oli kymmeniä erimerkkisiä autoja, mutta Toytot jäivät pariin kokeiluun. Kukaan ei ostanut toista peräkkäin. Samoin kukaan ei vaihtanut merkkiä korjausten takia.
Itse en pidä merkkiä ratkaisevana tekijänä vaan kilometrejä. Vaihdoin auton pois viimeistään 250.000km kohdalla, yleensä jo ennen sitä. Ei ole edelleenkään hirveitä haluja ajaa ikälopulla autolla ja ottaa selvää milloin alkaa ne ongelmat. Jätän ne hommat muille.Koko maailma tietää, että Toyota on laadussa, joka ilmenee kestävyytenä, toimivuutena ja luotettavuutena, selkeä ykkönen, mutta sinä et.
Onpa se erikoista, että yhdeltä seitsemästä miljardista on jäänyt asia huomaamatta. - myyjänYksinTaistelu
Hihii, mikä epätoivoinen myyjä oletkaan.
VW on liikevaihdollisesti huimasti Toyotaa edellä, lienee syynä se, että Toyotalla tehdään pääosin halpaa ja kurjaa kuraa kehittyviin ja muuten kurjiin autoilun maihin. Toyotan laatu on todella kurjaa, korit ruostuu hetkessä ja tekniikkapuolella vaivaa huono suunnittelu, suuret säästöt ja jatkuvat takaisinkutsut ja paikkaukset.
Riisiäkin myydän paljon kehittyvissä maissa ja se on halpaa ja täyttää vaatsat, vaikka ei se kummoista ravintoa ole. myyjänYksinTaistelu kirjoitti:
Hihii, mikä epätoivoinen myyjä oletkaan.
VW on liikevaihdollisesti huimasti Toyotaa edellä, lienee syynä se, että Toyotalla tehdään pääosin halpaa ja kurjaa kuraa kehittyviin ja muuten kurjiin autoilun maihin. Toyotan laatu on todella kurjaa, korit ruostuu hetkessä ja tekniikkapuolella vaivaa huono suunnittelu, suuret säästöt ja jatkuvat takaisinkutsut ja paikkaukset.
Riisiäkin myydän paljon kehittyvissä maissa ja se on halpaa ja täyttää vaatsat, vaikka ei se kummoista ravintoa ole.Huimasti korjauskustanuksissa edellä;) Ei kai kukaan täysjärkinen osta enään tuollaista vikapesää,mikä vokkelo on edelleen! En myöskään enää minä.
- halpisOnHalpis
maragrande kirjoitti:
Huimasti korjauskustanuksissa edellä;) Ei kai kukaan täysjärkinen osta enään tuollaista vikapesää,mikä vokkelo on edelleen! En myöskään enää minä.
Kovasti myynti elpyy ja laatu paranee, eli ylöspäin VW on menossa. Toyota on taasen laskusuunnassa laatunsa ja kehityksen suhteen ja se näkyy räikeimmin ruosteen kasvavana ongelmana ja tietysti ne kuuluisat takaisinkutsut jotka johtuu huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta.
- Paljonajanut
Onsekummaa kirjoitti:
Koko maailma tietää, että Toyota on laadussa, joka ilmenee kestävyytenä, toimivuutena ja luotettavuutena, selkeä ykkönen, mutta sinä et.
Onpa se erikoista, että yhdeltä seitsemästä miljardista on jäänyt asia huomaamatta.Tehdäänpä tämä asia kerralla selväksi. Duunikavereiden Toyotat toimivat moitteetta, ei mitään vikaa eli Toyotan luotettavuus oon aivan kunnossa. Jutun juoni on se että kun muissakaan merkeissä ei ollut vikoja niin luotettavuus ei tehnyt eroa Toyotan ja muiden merkkien välille.
Toyotan lyhyempi huoltoväli sekä huonompi ajettavuus ja ergonomia olivat kuitenkin selkeät erot käytössä, joten siirtyminen takaisin Volvoon ja Skodaan oli näiden kavereiden ratkaisu.
Älkää minua ampuko, kerroin vain miten homma meni. Itse en ole Toyotalla koskaan paljon ajanut. Kun on käynyt istumassa ratin takana niin minulle on ollut aina selvä että minä haluan itselleni enemmän käteenistuvan ja laadukkaamman ajoympäristön. Ja kun korjauksia en ole autoihini joutunut tekemään niin en olisi koskaan Toyotan valitsemalla mitään luotettavuudessa voittanut, että sikäli olisi ollut huono haku. - Eiinnosta
halpisOnHalpis kirjoitti:
Kovasti myynti elpyy ja laatu paranee, eli ylöspäin VW on menossa. Toyota on taasen laskusuunnassa laatunsa ja kehityksen suhteen ja se näkyy räikeimmin ruosteen kasvavana ongelmana ja tietysti ne kuuluisat takaisinkutsut jotka johtuu huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta.
Sinä kirjoitetaan sillä tavalla Vw:stä että luulisi jopa asinatuntiojan kirjoittavan, mutta läpinäkyvää pelkkä pölyähän tuo on.
Paljonajanut kirjoitti:
Tehdäänpä tämä asia kerralla selväksi. Duunikavereiden Toyotat toimivat moitteetta, ei mitään vikaa eli Toyotan luotettavuus oon aivan kunnossa. Jutun juoni on se että kun muissakaan merkeissä ei ollut vikoja niin luotettavuus ei tehnyt eroa Toyotan ja muiden merkkien välille.
Toyotan lyhyempi huoltoväli sekä huonompi ajettavuus ja ergonomia olivat kuitenkin selkeät erot käytössä, joten siirtyminen takaisin Volvoon ja Skodaan oli näiden kavereiden ratkaisu.
Älkää minua ampuko, kerroin vain miten homma meni. Itse en ole Toyotalla koskaan paljon ajanut. Kun on käynyt istumassa ratin takana niin minulle on ollut aina selvä että minä haluan itselleni enemmän käteenistuvan ja laadukkaamman ajoympäristön. Ja kun korjauksia en ole autoihini joutunut tekemään niin en olisi koskaan Toyotan valitsemalla mitään luotettavuudessa voittanut, että sikäli olisi ollut huono haku.Toyotan lyhyempi huoltoväli,on hevosmiesten tietotoimiston keksimää. Edullinen, parhaaksi jo useamman vuoden testattu Huolto 2:n vuoden välein ja oljynvaihto välivuotena. Isellä Yaris 2012 4,5vuotta 75tkm. ilman ainottakaan takaisinkutsua tai vikaa.Ei tarvitse kauaa miettiä mihin merkkiin vaihdan joskus vuosien kuluttua! Ainoa auto mihin on takaisinkutsu tullut on Wv-Golf -78
- kärsimyskilometrit
maragrande kirjoitti:
Toyotan lyhyempi huoltoväli,on hevosmiesten tietotoimiston keksimää. Edullinen, parhaaksi jo useamman vuoden testattu Huolto 2:n vuoden välein ja oljynvaihto välivuotena. Isellä Yaris 2012 4,5vuotta 75tkm. ilman ainottakaan takaisinkutsua tai vikaa.Ei tarvitse kauaa miettiä mihin merkkiin vaihdan joskus vuosien kuluttua! Ainoa auto mihin on takaisinkutsu tullut on Wv-Golf -78
Hihii, tutustu autosi pohjaan ja listojen alusiin, niin pääset tutustumaan sellaiseen iloiseen asiaan kuin korroosio ja ruoste, sitä nimittäin riittää vaikka muille jakaa.
kärsimyskilometrit kirjoitti:
Hihii, tutustu autosi pohjaan ja listojen alusiin, niin pääset tutustumaan sellaiseen iloiseen asiaan kuin korroosio ja ruoste, sitä nimittäin riittää vaikka muille jakaa.
Ei tarvitse tutustua ja mitään listoja edes ole. Vuosi sitten vilkaisin ja alusta aivan kuin juuri "pakasta vedetty". Eihän 5v. uudessa Toyotassa nyt ruostetta ole ,kun ei myöskään vikoja. Se on hevosmiesten tietotoimiston tarinoita koko ruostuminen. Jos 30v. sitten on ollutkin niin ei enää!
- CAMELITOYO
Epätoivoinen kaljupää myyjä raapii päänsä verelle, myydessään varsinaisia pommeja
ja kusettaessa asikkaita minkä kerkiää. kenkät kuluneet puhki välirahoja pudottaessa.
Ei oo varaa ostaa kenkiä, koiralle ruokaa jne.
TOYON alamäki alkanut lähimpään sulattoon. AYRIS 2014 34000KM AJETU 8700EUR
HALAPA,EI KANNATA MAKSA LIKAA.- ValehtelijaRiehuu
Todellinen satujen kirjoittaja. Linkkejä ei ole kun niitä ei ole.
- paras.mikä.paras
No todellakaan se ei ole nytkään SE.
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95238/best-cars-to-own-driver-power-2016-results - Seseonseonse
Toyota on maailman suurin ja toi ensimmäisenä ladattavan hybridin markkinoille:
http://kaasujalka.fi/press/2016/10/02/toyota-prius-plug-in-hybrid-kevaalla-suomeen/
https://www.google.fi/search?q=Toyota on maailman suurinautonvalmistaja&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=uUz6V9OfGMeq8weQhIHoAw- Vahvaa.menoa
Kumpikaan noista linkeistä ei todista kumpaakaan väitettä faktaksi.
Tässä oikeaa tietoa yhtiöiden liikevaidosta. Vw on selkeästi suurempi.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_companies_by_revenue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471