Seksiä en saa kumppaniltani läheskään riittävästi..enkä varsinkaan hänen omasta aloituksestaan.tää asia painaa mua kasaan järjettömästi..oon kaunis 24-vuotias itsestäni huolta pitävä nainen. Huomioin kaikki mieheni tarpeet seksissä ym..tuntuu suorastaan väärältä etten saa nauttia tarpeeksi usein seksistä..en ole edes mitenkään työläs kun tulenkin helposti ja useaan kertaan. Tykkään mielyttää ja pukeutua sexsysti..on turhautunu olo enkä tiedä mitä tekisin seksin korvikkeeksi..se ois mulle tässä elämäntilanteessa niin tärkeää.
Nainen ei saa
7
117
Vastaukset
- halukasrakastaja
Yksi vaihtoehto on että ostat jonkun hieromasauvan ja sillä tyydytät itseäsi. Tai sitten etsit vakituisen rakastajan itsellesi jota tapailet säännollisin väliajoin salaisesti. Kun vaan pystyt.
- nättinuori24v
Mulla on vibraattori ja käytän tosi useesti mut ei se vaan auta kun se toisen ihmisen läheisyys on se juttu mitä haluan
- halukasrakastaja
Silloin vaihtoehdoksi jää että etsit rakastajan jota tapailet salaisesti. Ei sitä läheisyyttä mikään voita,toisen iho ja kosketus. Oletko mistä päin?
Laita mulle tulemaan viestiä jos kiinnostaa tutustua ja saada läheisyyttä.
opettaja111@suomi24.fi
- comme.si-comme.caM
Seksin määrää pystyy jonkin verran vähentämään, mutta enentäminen on vaikea juttu, varsinkin miehelle, jolla pitäisi kyrvän seistä, vaan kun ei seiso.
Nainen pystyy jonkin verran antamaan vittua rakkaudesta, mutta jos se ei ole aitoa, pian toinen sen huomaa ja toteaa toisen lahnaksi. On hyvin harvinaista jo tilastollisesti, että kaksi, joilla on samankokoinen seksihalu, päätyisivät yhteen. Suurimmassa osassa parisuhteita jompi kumpi kärsii puutteesta.
Joko siihen vain täytyy tyytyä tai sitten pitää hankkia seksiä toisaalta. Kahdesta huonosta vaihtoehdosta pitäisi valita vähemmän huono, mutta yleensä ihminen valitsee sen huonomman. Masentavaa. :) Mielestäni silloin kannattaa punnita suhteen lopettamista ja pistää ajatuksia. Ihmisiin jotka ajattelevat seksistä samoin. Yleensä ns seikkailut päätyvät enemmin tai myöhemmin eroon..
- nättinuori24v
Mulle toi pettäminen ei ole se vaihtoehto..en pystyisi
- isä73
vieraissa vaan .. ihan hyvä lisä suhteeseen... hyvä fiilis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778