Olet todella ilkeä

Oikeatunnistaa

En edes tiennyt sinusta löytyvän puolta ilkeyteen, katkeruuteen ja jopa kateuteen. Haukuit ja liioittelit kaiken ja lisäksi valehtelit. En tiedä koko asian motiivia, mutta veikkaan, että olit vain kateellinen minulle. Kaikki mitä minulla oli hyviä asioita, haukuit itse huonoksi. Ehkä samalla sinä pelkäsit pahinta puolestani. Halusit tavallaan tuhota minussa sen kaiken mitä minulla oli.

5

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enusko

Kenelle tämä? Miksi olet noin katkera, sinussa ei ole mitään syytä?

• Oikeatunnistaa

Minulle hän teki väärin irl. Siinä on jo riittävästi syytä. Hän halusi pilata kaiken mitä meillä oli ja halusi samalla satuttaa minua.

• Oikeatunnistaa
        Oikeatunnistaa kirjoitti:

Minulle hän teki väärin irl. Siinä on jo riittävästi syytä. Hän halusi pilata kaiken mitä meillä oli ja halusi samalla satuttaa minua.

Hänellä todella oli tunteita minua kohtaan ja olin hänelle tärkeä. Silti hän halusi puukottaa selkään ja pilata kaiken mitä meillä oli.

• Elämäopettaa

Onpa aika väärin kohdellut sinua ihmisenä, hajota ja hallitse taktiikalla eli oliko kyseessä sairaalloisesti mustasukkainen ihminen? Tunnistan tuon, koska olen itse elänyt aikanaan sellaisen ihmisen kanssa elämästäni 10 vuotta ja pääsin onneksi pois suhteesta ennen kuin hän olisi hajottanut minut täysin sekä henkisesti että fyysisesti. Itsekin ymmärsin koko homman vasta paljon myöhemmin suhteen päätyttyä ja olin niin nuori ja kokematon silloin etten tajunnut vielä tästä elämästä oikein mitään, mutta paljon se suhde opetti. Ole oikeasti onnellinen, että pääsit eroon ja opettele rakastamaan itseäsi ettet anna kohdella enää väärin.

• aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe