Itsellä kävi niin, että pääsin Tampereelle. Tosin sijoituin Aallon varasijalistalla lähes kärkeen. Paljonko porukkaa yleensä jättää ottamatta paikkoja vastaan? Mites muille kävi?
Paljonko porukkaa peruuttaa paikkoja Aallosta?
4
957
Vastaukset
- Aabbuu
Kukaan ei jätä Aallon paikkaa vastaanottamatta.
- aaltoonmennään
Kun on ponnistanut itsensä Aaltoon, opiskelupaikasta ei hevin luovuta. Vai lukisitko itse kuukausitolkulla ja ehkä kahtena tai kolmena keväänä ja sitten sisään päästyäsi toteaisit heti, ettei kiinnosta enää. Tällaisia ei paljon löydy, usko pois!
Mutta harmi, että jäit nyt ulkopuolelle. Ensi vuonna kovempi panostus! - Tomhomme
Itse todennäkösesti en ota Aallon paikkaa vastaan, olen jo työelämässä ja halusin vain testata pääsisinkö korkeakouluun sisään, sain 37 pistettä ja näköjään olisi paikka. Toisaalta voisin käydä siellä joitain mielenkiintoisia kursseja, toisaalta haluaisin antaa paikkani jollekkin joka sitä tosissaan haluaa.
- Varasijalla
Keskimäärin tilastojen perusteella Aallon paikan on viime vuosina jättänyt ottamatta 0-1 henkilöä. Takavuosina luku on ollut suurempi, jopa 3-5 luokkaa. Eli jos varasija on 1-2, niin jotain toivoa voi olla. Muutoin kannattaa vaan suosiolla hyväksyä oma paikkansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917