Olen itse varasijajonossa haluamaani paikkaan ja pohdin sellaista, että ajattelikohan moni nyt ensikertalaispisteitä saanut ja opiskelemaan päässyt käyttää tämän ensikertalaisuusedun, vaikka opiskelupaikka ei olisikaan se mieleisin ykkösvaihtoehto vaan vasta toinen tai joku muu.. ? Jos ottaa niin ensi vuonnahan uudestaan siihen mieluisimpaan vaihtoehtoon hakiessa ei enää ensikertalaispisteitä tässä tapauksessa saisi..
Kiinnostaa tietää, että mitä ihmiset ajattelee tästä ja toki samalla mietin, että kuinka todennäköistä on oma nousemiseni varasijalta sisään..
Ottaako enskrtalaiset paikan vastaan 2.toiveeseen?
Desperatequeuer
1
544
Vastaukset
- ksuko
Mitä ovat ensikertalaispisteet? En ole sellaisista kuullut.
Yleensä se 2. toive on ihan mieluinen ja otetaan vastaan. On vaikea kuvitella, että joku olisi asettanut 2. sijalle jonkun itselleen epämieluisan kohteen.
Sinun mahdollisuuksistasi saada varasijalla ylempi toivekohde on aivan mahdoton sanoa mitään tietämättä sijoitustasi ja oppiainetta sekä oppilaitosta. Joihinkin kohteisiin voi päästä varasijalta 10, joihinkin ei edes varasijalta 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319