Eli siis.... Täst voi tulla aika pitkä. Oon nyt 14 vuotias. ja mun vanhemmat on käyttänyt huumeita silloin ku olin pieni. Ja tän vuoden alussa mun isä alkoi taas käyttää huumeita. Siitä asti mun elämä on ollu ihan kauheeta. Siis mua on kiusattu koko ala-aste ja ylä-astellakin. Mut nyt jouduin vaihtamaan koulua ku muutin äitille. Mua kiusataan täällä enemmän.... Ja sen lisäks mulla on ihan hirveän huono itsetunto. 11-vuotiaana 12vuotiaaseen asti mulla oli anorexiaakin... Nyt olen alkanut viiltelemään. Mun apuna on aina ollut lemmikkieläimet aina:)
Vihaan itseäni kauheasti
jokunimetöntyttö
3
170
Vastaukset
- Dammnnnnn
Muaki kiusataan
- jarkkotapani22
mä tykkään kiusata ja puristella tyttöjen tissejä..oon pannukki yhtä tyttöö mutten kerro ketä. mut sil ei ollu rintoi ku se oli viel nuari niinku mäki oon 11vuota.
- 2Swedx12
Mene vapaaehtoiseksi eläintenhoitajaksi. Hevosille, löytöeläin kissoille tai koirille. Ne ymmärtää sua. Vaikka olet nuori, eläimet hyväksyy sut. Tollasilla viiltelyjutuila et saa apua, etkä auta ketään. Vähiten itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897