Help! Mulla on ollut nyt jo pidemmän aikaa valkoinen patti, vähän finnin tyylinen häpyhuulessa. Patin ilmestyessä kävin heti ss-tautien polilla ja otettiin kokeet ja kaikki negatiiviset, gyne sano että olisi tukkeutunut ihohuokonen yms. Pitäisi hävitä itsestään. Mutta kun ei ole hävinnyt. Olen yrittänyt puristaa sitä, puhkoa mutta mitään ei tapahdu eikä mitään "mönjää" tule sieltä ulos. Se on ja pysyy. Olisko kellään kokemuksia (kyllä aijon varata ajan gynelle) tällaisesta? Kiitos jo etukäteen!
Valkoinen patti!!
Monine
1
225
Vastaukset
- hoit_su
Eiköhän se ole tukkeutunut talirauhanen, niitä tulee aina joskus. Joskus ne vaan jää tuollaisiksi koviksi pallukoiksi, joskus ns. kypsyy ja voi puristaa tyhjäksi. Ja tuohon kysymykseen onko ollut; on ollut monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015