Kysymys kaikille, jotka tykkäävät ja haluavat saada piiskaa. Kun saitte ensimmäisen aikuisiän kurituksenne, oliko se sellaista mitä olitte odottanut ja haaveillut. Vastasiko todellisuus unelmia ja fantasioita? Vai oliko eka kerta pettymys? Henkinen ja fyysinen puoli? Olivatko sellaisia kuin olitte odottaneet? Hävettikö esim. ottaa pylly paljaaksi ja asettua määrättyyn asentoon? Oliko fyysinen kipu sellaista mitä olitte odottanut? Vai pahempaa, miedompaa?
piiskaaminen-fantasiat ja todellisuus
47
3083
Vastaukset
Miehenä. Ei ole vielä sattunut kohdalle henkilöä joka tekisi tätä. Kurittavaa rakkautta. Toivottavasti löydän joskus jonku sellasen joka viitsisi antaa minulle mitä ansaitsen.
- N_autintoa
Minä haluaisin tehdä sen. Nauttisin siitä, miten sinä nöyränä ottaisit vyön housuistasi ja toisit sen minulle.. Sen jälkeen housut pois ja pylly paljaaksi. Mitä kiihottuneempi olisit etukäteen, sitä kovemmin saisit maistaa remmiä. Ja lopuksi tietemkin tyhduttäisit.minut..
N_autintoa kirjoitti:
Minä haluaisin tehdä sen. Nauttisin siitä, miten sinä nöyränä ottaisit vyön housuistasi ja toisit sen minulle.. Sen jälkeen housut pois ja pylly paljaaksi. Mitä kiihottuneempi olisit etukäteen, sitä kovemmin saisit maistaa remmiä. Ja lopuksi tietemkin tyhduttäisit.minut..
Yhteyttä saa sähköpostilla. ;) mousam@suomi24.fi
- Kokenut-tietää
Kokeile niin tiedät.
- masamasokisti
Ollessani sidottuna vaimo lätkiin köyden pätkällä mutta liian hellävaraisesti.
Alan ammattilaisista suurin osa varoo jälkiä ja siten käsittely on pehmeähköä.
Jälleen ollessani köytettynä niin finaalissa ko. dominat "pakottivat" minut itseni lopuksi runkkaamaan. Vain ranteet vapaina, muuten hogtied sidonnassa.
Yksi ainoa hoiti sen käsipelissä kun minulla oli dildo ahterissa. Kontallani, sammakkoasennossa. Paras keikka.
Olen tavannut yhden, hyvän pieksäjän. Selkäsauna oli sitä luokkaa ettei alun jälkeen ollut erektiosta tietoakaan mutta hyvää teki. - purplebottom
Pettymys. Olin haaveillut piiskan saamisesta jo kauan. Ihan jostain teini-iästä lähtien ja kun viimein löysin henkilön, joka antaisi minulle kuritusta, lähdin tietysti suurin toivein hänen luokseen. Siihen asti olin harrastanut ainoastaan itsepiiskauksia hiusharjalla ja mattopiiskalla, mutta sama asiahan se ei ole. Miksi eka kerta omalla kohdallani sitten oli pettymys? Yksinkertaisesti siksi, että minua kurittanut nainen ei lyönyt kunnolla, vaan liian kevyesti. Sain remmiä paljaalle pyllylle, mutta eipä se kevyt käsittely juuri miltään tuntunut. Ehkäpä hän oli juuri sen vuoksi niin varovainen, kun olin ensimmäistä kertaa siinä tilanteessa. Ja ehkä vika oli minussakin. Olisi vain pitänyt rohkeammin kertoa toiveistani ja piiskauksen aikana pistää homma turvasanalla poikki ja sanoa, että voit lujempaakin piiskata. Toisaalta, koko tilanne jännitti niin paljon, etten huomannut enkä tajunnut sanoa mitään.
Housujen alas laskeminen vieraan ihmisen edessä ei juurikaan hävettänyt. Minulle oli ilman muuta selvää, että kuritus annetaan paljaalle pepulle. Ja ise en koskaan ole pitänyt alastomuutta mitenkään kummoisena seikkana.
Tuon kerran jälkeen olen saanut muutamia selkäsaunoja ja piiskauksia. Paras kerta oli jokunen vuosi sitten erään naisen luona. Ensin pylly paljaaksi, ankara nuhdesaarna, naisen polvelle poikittain ja siinä lämmittely piiskaus kädellä. Sitten ylös, hakemaan hiusharjaa, uudestaan polvien päälle ja siinä kunnon käsittely. Tämän jälkeen nurkkaan häpeämään pariksikymmeneksi minuutiksi, sen jälken uudestaan poikittain polville ja uusi käsittely harjalla. En osaasanoa iskujen määrää, mutta olisiko yhteens ollut lähempänä sataa. Ellei ylikin. Lopuksi vielä 45 minuuttia seisomista häpeänurkassa. Ja se hävetti jo melkoisesti. Etenkin kun nurkassa seistessäni, kurittaja tuli taakse ja saarnasi oikein kunnolla. Hiusharjalla saadut selkäsaunat olivat sitä luokkaa, että jäljet pyllyllä näkyivät noin viikon verran.- Redbum
Yli sata. Vau! Tuota voi kutsua jo selkäsaunaksi.
- Opettajattarelta
Ilokseni voin todeta, että vastasi odotuksia. Elettiin vielä netin varhaisaikaa ja kontaktikanavana olivat miestenlehtien ilmoituspalstat. Vastasin Itä-Suomessa vaikuttaneelle nimimerkille "Opettajatar". Hieman sydän pompotteli soittaessani ovikelloa. Tyylikäs, kypsempi lady, jonka kanssa keskusteltiin ensin toiveista. Sitten kehoitus riisuutua hänen itse poistuessaan toiseen huoneeseen. Ovesta ilmaantuikin kohteliaan emännän sijasta tuima kurittaja. Perusteellinen piiskaus eri välineillä, hieman dominointielkeitä ja dildokäsittely. Olen ajatellut, että hänellä täytyi olla taustalla joko hoito- tai opetusalan koulutusta, jälkimmäiseen saattoi nimimerkkikin viitata.
- KerrastaSelvä
Minut on kerran paras kaveri nykäissyt polvilleen lattialle, puristanut polviensa väliin ja läpsinyt pakaroitani muutaman kerran. Kaikki tapahtui yllätyksenä ja nopeasti. Koska paikalla oli muitakin, niin minua hävetti valtavasti. Joka tapauksessa laukesin housuihini ja luikin vessaan siistimään jälkiä.
Toimenpide oli oikean suuntainen, mutta turhan nopeasti ohi. Yleisöä en kaipaa, ainakaan liian tuttuja. Sen jälkeen olen haaveillut uusinnasta, jota ei ole tullut.- sietäisin-saada
Nuoresta lähtien olen aina fantasioinut aidosta selkäsaunasta. Mutta koskaan en ole sitä kuitenkaan saanut. Tosin yritykset sen saamiseksi on ollut vähäiset, sillä se pitäisi toteutua väkisin ja ihan tavallisessa arjessa, ei minään hakeutumisena piiskattavaksi. Nykyisin ajattelen jo, että tyhjän saa pyytämättäkin, enkä etsikkään antajaa.
Kuitenkin se kiihottaa ajatuksena, että muutama kaveri ottaisi pakolla housut väkisin pois, ja piiskaisi pakarat armotta punaisiksi ja kuumiksi, eikä minulla olisi siihen mitään sanan sijaa. Varmaan tuossa tilanteessa kiihottuisin samoin kuin fantasioissani, eikä silloin muukaan sekuaalinen hyväksikäyttäminen olisi pois suljettua.
Niinä muutamana kertana jolloin olen tarjoutunut piiskattavaksi, niin en ole kokenut niissä mitään kiihottavaa. Se ei vain sytytä mitenkään, jos itse pitää riisuuntua ja houkutella toista piiskaamaan itseä. On kokonaan toinen juttu, kun olisi tukevasti jalat ilmassa ja vietäisiin kuin omaa tahtoa ei olisi keksittykään. - AlahanEtsiä
sietäisin-saada kirjoitti:
Nuoresta lähtien olen aina fantasioinut aidosta selkäsaunasta. Mutta koskaan en ole sitä kuitenkaan saanut. Tosin yritykset sen saamiseksi on ollut vähäiset, sillä se pitäisi toteutua väkisin ja ihan tavallisessa arjessa, ei minään hakeutumisena piiskattavaksi. Nykyisin ajattelen jo, että tyhjän saa pyytämättäkin, enkä etsikkään antajaa.
Kuitenkin se kiihottaa ajatuksena, että muutama kaveri ottaisi pakolla housut väkisin pois, ja piiskaisi pakarat armotta punaisiksi ja kuumiksi, eikä minulla olisi siihen mitään sanan sijaa. Varmaan tuossa tilanteessa kiihottuisin samoin kuin fantasioissani, eikä silloin muukaan sekuaalinen hyväksikäyttäminen olisi pois suljettua.
Niinä muutamana kertana jolloin olen tarjoutunut piiskattavaksi, niin en ole kokenut niissä mitään kiihottavaa. Se ei vain sytytä mitenkään, jos itse pitää riisuuntua ja houkutella toista piiskaamaan itseä. On kokonaan toinen juttu, kun olisi tukevasti jalat ilmassa ja vietäisiin kuin omaa tahtoa ei olisi keksittykään.Olisihan tuo kiva nähdä, kun joku iso roikale antaisi sinulle oikean selkäsaunan. Kiinnostaisi varsinkin se tekniikka, millä hän homman hoitaisi. Käsittämätöntä, ettei Suomesta löydy miestä, joka päästäisi sinut pulasta.
Jos jotakin tapahtuu, niin kerrothan...
- tuhmapeppu
olen 2 kertaa mennyt kahden eri maksullisen venäläisnaisen piiskattavaksi.suuri pettymys kun olisin halunnut kunnon perinteisen selkäsaunan,toisella kertaa vein vitsan mukana kun ensimmäinen ei osannut antaa remmiä kunnolla.suurin rajoite oli tosin kerrostalo kun pelkäsivät että naapurit kuulevat mikä tietysti onkin totta ei kunnon kuritusta voi kerrostalossa toteuttaa.pitäisi varmaan mennä dominan luo kenellä olisi soveltuvat tilat mutta kuka niistäkään suostuu kunnolla oikeasti piiskaamaan menee taas rahat hukkaan.
- kauppakassinen
Ensimäinen kerta aikuisena oli aika yllätys, eikä se ollut piiska, vaan avokämmen. Kävin anopilleni säännöllisesti viemässä kauppatavaroita kerran pari viikossa. Kerran kävi niin, että olin unohtanut jotakin ja anoppi tuumasi että sietäisit saada piiskaa ja samalla veti housunkauluksesta housuja alas. Hän istui ja minä seisoin vieressä. Otin vyötä vähän löysemmälle ja kohta oli takapuoli paljaana ja läiske kävi, kun sain muutaman mojovan läimäytyksen pepulleni. Tämä jäi ainoaksi tapaukseksi tällä tavalla, mutta olen sitten myöhemmin houkutellut vaimoani antamaan oikeasti piiskaa rottingilla ja muilla asiaankuuluvilla välineillä. Anopin käsittelyä en ole pahemmin mainostanut.
- Otanmies
Itse olen kerran saanut omasta mielestä semmoisen niin sanotun aidon piiskauksen eli tarkoitan lähinnä sitä että piiskaaja oli tosissaan ja antoi ratsupiiskaa kiukuspäittäin eikä säälinyt.
Eli työpaikalla meillä oli työkaverin kanssa suhde ja kun molemmat oli naimisissa niin sitä tuli puheeksi että koska olet antanut sille omalle niin kerroin että viimmeksi eilen.
Siinä sitten kun työkaverin kanssa oltiin ulkoilu alueen parkissa niin hän sanoi että sietäisin tulla piiskatuksi. Totesin että kumpi piiskaa ensin. Työkaveri taisi suuttua ja komensi minut autosta ulos ja tuli hetkenpäästä käskien minun ottamaan housut alas ja sitäkös minä innostuin ja seisoin takapuoli paljaana jolloin hän otti pari oksaa ja veteli oikein että alkoi tuntua. Itse aloin jo pikkasen häpeemään kun ajattelin että jos vaikka joku näkis.
Kotona huomasin miten takapuolessani oli selvät jäljet joten piti pikkasen olla tarkkana. - Anniina27
Onko täällä kysymys siis vain miesten piiskaamisesta? Olen katsonut muutaman videon miten naista piiskataan ja niissä ei kyllä tyydytty pelkästään pyllyn piiskaamiseen.
- piiskaatisseille
Tarkoitat kai että osutaan jalkoväliin tai rintoihin? Sehän on sopimuskysymys. Kyllä jotkut haluaa että rintoihin jää jopa jälkiä. Se on toisille vähän sama kuin tatuointi.
- Aniina27
piiskaatisseille kirjoitti:
Tarkoitat kai että osutaan jalkoväliin tai rintoihin? Sehän on sopimuskysymys. Kyllä jotkut haluaa että rintoihin jää jopa jälkiä. Se on toisille vähän sama kuin tatuointi.
Tota mä juur tarkoitin. Mut voiko siinä olla mitään vaatteita niinkun pusero välissä?
- Kuten-halutaan
Aniina27 kirjoitti:
Tota mä juur tarkoitin. Mut voiko siinä olla mitään vaatteita niinkun pusero välissä?
Sekin on sopimuskysymys.
- Jaska46
Aniina27 kirjoitti:
Kuule Anniina! Vähän arvelen, että sinua houkuttelee ajatus siitä, että sinun B85 varustustasi hiukan testattaisiin. Pelkäätkö että piiska osuisi nänneihin?
- anniinalle
haluaisitko anniina piiskaa?voin tulla luoksesi piiskaamaan sinut pepulle ja muuallekin jos haluat.
- Anniina27
Kyllähän se ajatuksissa pyörii. Mutta ei ilman vaatteita. Minne muualle sitä uskaltaisi piiskata ettei tule ongelmia?
- Piiskanorja
Anniina27 kirjoitti:
Kyllähän se ajatuksissa pyörii. Mutta ei ilman vaatteita. Minne muualle sitä uskaltaisi piiskata ettei tule ongelmia?
Kyllä se ainoa oikea tapa on piiskata tuhmia nuoria naisia paljaaltaan ja kunnon vitsalla. Jos näkyviä jälkiä ei halua, tulee jalat pitää sen verran levitettynä että vitsan kärki löytää tiensä sinne missä se kunnolla sattuu ilman suurempaa voimaa. Usein tuo piiskaustapa tekee myös parhaiten oikeutta rikkomuksille, sillä tuhmien naisten edesottamukset on kyllä hyvin tiedossa.
Jos riisuminen on ylivoimaisen vaikeaa, voisin kyllä tulla kokeilemaan miten hyvin vitsa puraisee vaikka ohuiden juoksutrikoiden läpi. Silloin pikkarit pitäisi kyllä jättää alta pois. Remmillä voisi kanssa vedellä. Se kyllä sattuu varmasti.
- kutsulle
hei kutsuni. tääl ei oo kukaan hakenut lapsia yhtään mihinkään.varo ettet syyllisty kunnian loukkaukseen tai muuhun rikokseen kirjoittelullasi.mitä kiksejä saat muiden s-posti osoitteiden listaamisesta ja niiden perään herjaavien ja valheellisten kommenttien keksimisestä?
- MukanaVastentahtoisesti
Veljelläni on piiskausfetissi, eli hän mielellään läimii toisten takapuolia. Olin varmaan 13-vuotias murkkupoika, kun hän suuntasi kiinnostuksensa minuun. Jokin syy hänellä aina oli ja oikeasti sain piiskaa. Jos aikuisuuden rajaksii laitetaan 16 v, niin silloin minä olen saanut häneltä selkäsaunan aikuisenakin ja ihan samalta se tuntui kuin lapsena. Tosin tuolloin jo ymmärsin, että veljestä piiskaaminen oli mukava harrastus.
Se otti enemmän kipeä kuin minä piiskasin minua itse!Kyllä minä lyön yhtä kova mutta luulen että pelkään enemmän kun en ostata määrätä kuinka kova iskuja tule?
- sekäettä
Lapsena en saanut koskaan piiskaa. Olen mies.
Aikuisiällä se alkoi viehättämään osana alistusleikkejä ehkä kymmenen, viisitoista vuotta sitten.
Tänään oli viikkosessioistamme toinen.
Olin päätynyt sänkyyn hogtied asentoon sidottuna ja vaimoni istui niskani päällä ja lätki köydenpätkällä pakaroitani ja jalkapohjiani.
Tällä kerralla hän oli omat perversionsa tyydyttänyt ja vapautti ranteeni pakottaen minut runkkaamaan nyöritetyn kives-siittin paketin ulokkeen.
Olemme olleet eläkkeellä lähemmäs 20 vuotta eikä pelkkä läheisyys enää innosta täyttymykseen. - Alistumisen-ihanuus
Vähän osviittaa
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005778893.html - Melkein-piiskattu
Minä haaveilin aina piiskan saannista. Useinmiten vanhin veljeni oli se piiskaaja, hän oli tuntemistani nuorista miehistä taatusti vahvin. Tietenkin piiskaa piti antaa väkisin.
Sitten kerran murkussa onnistuin härnäämään häntä kunnolla. Kun huomasin mitä oli tulossa lähdin karkuun. Hän juoksi minut helposti kiinni ja kaatoi maahan ja sain muutaman ankaran mäjäyksen pakaroilleni. Ei se tuntunut miltään, paitsi hieman tietenkin hävetti.
Syy jutun haaleuteen oli varmasti siinä, että niin paljon jäi puuttumaan:
Kuljetus kurituspaikalle, housujen laskeminen väkisin, hänen syliinsä mahalleni joutuminen, koivupiiska, nuhtelu, tarpeeksi pitkä vitsominen. Niiden jälkeen olisin varmaan ollut tyytyväinen. - Ninni88
Lapsena äidilläni oli tapana piiskata tuhmuuksien mittakaavasta riippuen joko kädellä, vyöllä tai rottinkisella mattopiiskalla. Aikuisena olen tätä käsittelyä hakenut mm. omalta mieheltäni mutta hän ei näistä leikeistä sen kummemmin välitä, pitkään haettiin ihan vaan oikeata kohtaa takapuolessa johon parhaiten (nautinnollisimmin) piiska läjähtää.
Erinäisten sattumien kautta päädyin kuitenkin käymään osaavalla masterilla jonka kanssa flogger oli vasta alkulämmittelyä. Paddlen kautta päästiin järeämpiin vempaimiin ja aina mellakkapamppuun asti - pari viikkoa käsittelyn jälkeen tiesi joka kerta istuessaan käyneensä oikeassa paikassa ja koko pieni peppuni oli yhtä purppuraista mustelmaa, ei varmaan ikinä ole näyttänyt yhtä kauniilta . Menisin ehdottomasti uudelleen, tosin tällä kertaa mieluiten suu tukittuna <3- ankatapiiska
Kokeilepa "Bastardona" tunnettua tai ainakin myytävää ohutta muovi piiskaa. Luulen että se on nylonia tai ihan vain ämpäri muovia. Se on kahvan kohdalta pikkurillin paksuinen ja kärjestä ehkä noin 3 mm. Ei tarvitse lyödä kovaa mutta kipu on jotain muuta kuin edes rottingilla. Sillä kun vetelisi takapuoltasi luulen ettet kaipaisi mellakkapamppua kun jo lähtisi ääntä.
Kuka sinä olet?Sinä heräät minulle utelaisuus?Mutta oletko naimisissa?Oletko niin nuori kun syntynyt 1988?
- Ninni88
ankatapiiska kirjoitti:
Kokeilepa "Bastardona" tunnettua tai ainakin myytävää ohutta muovi piiskaa. Luulen että se on nylonia tai ihan vain ämpäri muovia. Se on kahvan kohdalta pikkurillin paksuinen ja kärjestä ehkä noin 3 mm. Ei tarvitse lyödä kovaa mutta kipu on jotain muuta kuin edes rottingilla. Sillä kun vetelisi takapuoltasi luulen ettet kaipaisi mellakkapamppua kun jo lähtisi ääntä.
Kuulostaa tutustumisen arvoiselta, kiitos vinkistä! Isommissa välineissä viehättää se miten laajalle alueelle tuntemus säteilee kerralla - siihen väliin kun kokeilisi tuon kaltaista ”terävämpää” kipua, mmm..
- Ninni88
strykpojke kirjoitti:
Kuka sinä olet?Sinä heräät minulle utelaisuus?Mutta oletko naimisissa?Oletko niin nuori kun syntynyt 1988?
Kyllä, ymmärsit aivan oikein. Olen naimisissa ja syntynyt 1988.
Surullista minulle että olet naimisissa!Me olisimme voinut olla hauska ydessä!Minä olen avoin kaikki joka kuulluu piiskaa!Minä voin antaa ja paljo enemmän haluan itse saada piiskaa!
Ninni88 kirjoitti:
Kyllä, ymmärsit aivan oikein. Olen naimisissa ja syntynyt 1988.
Oletko sama ihminen kuin Estelle siellä anna.fi
- Minni88
strykpojke kirjoitti:
Oletko sama ihminen kuin Estelle siellä anna.fi
Ei, en ole Ruotsin prinsessa.
Minni88 kirjoitti:
Ei, en ole Ruotsin prinsessa.
Se on nainen siellä anna.fi joka kutsut sej estelle,en usko että se on hänen oikea nimi mutta hän kutsut sej estelle ja hän on kiinnostunut piiskaa minä uskon kun hän kirjoittaa metriä kuinka hän saanut lapsena piiskaa reisillä ja pyllyllä?Kyllä sinä vissin kirjoitti että sinä ollut joku ammattipiiskaja saamaan piiskaa eli ymmärsi minä vääriin?Minä olen ruotsinkieline ja tiedän että se Viktorian tyttö on estelle!
- Ninni88
En ole Anna.fi-sivustolla enkä tämä ”Minni88” joka Estellestä kommentoi.
Aivan oikein olet ymmärtänyt, kävin tosiaan ammattipiiskaajan käsittelyssä joka osasi hommansa loistavasti. Yhteistä kieltä meillä ei ollut mutta käsimerkit toimivat hyvin (sai huutaa vapaasti > siitä master tykkäsi). Ninni88 kirjoitti:
Aivan oikein olet ymmärtänyt, kävin tosiaan ammattipiiskaajan käsittelyssä joka osasi hommansa loistavasti. Yhteistä kieltä meillä ei ollut mutta käsimerkit toimivat hyvin (sai huutaa vapaasti > siitä master tykkäsi).Olitko usa?Minä voin piiskata sinua ilmaiseksi ja tiedän kuinka minä pitä mana ja huuda sinulle tottelematon tyttöni!Minä käytän samanlaista puhetta kuin minä haluan että joku haukkuu minulle kun joku piiskaa laiska tottelematon poika joka tarvitse ankara rangaistus!
Ninni88 kirjoitti:
Aivan oikein olet ymmärtänyt, kävin tosiaan ammattipiiskaajan käsittelyssä joka osasi hommansa loistavasti. Yhteistä kieltä meillä ei ollut mutta käsimerkit toimivat hyvin (sai huutaa vapaasti > siitä master tykkäsi).Asutteko nyt Suomessa?Jos haluat saada piiskaa ja pääset pois sinun perhestä päivä ja enmmän tule minulle sitten,silloin et tarvitse lähte USA haan saada piiskaa!Jos haluat sinä voit anna minullekin piiskaakin,koska olen masokisti mutta kun tiedän kuinka ihana se on saada piiskaa minä voin antaa sinulle mutta en naida sinua koska minulla on erektiöhäiriköitä!
- redstripes
Todellisuus on että piiskaa heilutteleva vaimo on saanut sellaiset ohjeet, että kun piiskataan, niin sitten piiskataan, eikä mitään turhaa läpsyttelyä. Hän käyttää sitä voimaa, mikä hänellä on ja minun asiani on nauttia(!) siitä kivusta ja verisistä juovista, mitä siitä seuraa.
Ja jos jotain naista kiinostaa, olen erikoistunut tähän lajiin ja muutamaan muuhun mikä koske naisen nautintoa kivun kautta? Voi olla muutakin..... Satakunnan alueella. Ja tämän firman sähköposti toimii nicilläni.
Miestä olen joskus harkinnu piiskavani mutta ei vielä ole pää antanut myöten.... Saisinko siitä omaa nautintoa samanlailla mitä saa kun saa antaa naiselle sen mitä se haluaa. No jäädään odottelemaan hakemuksia. Ihanaa ja räiskyvää syksyä.- redstripes
Tämän aamuinen piiskaus hoideltiin reilun metrin mittaisella ratsupiiskalla. Ulvoin kivusta.
Hei Anniina!Oletko enää täällä?Haluatko anna minulle piiskaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969