Heippa, mulla on synnynnäinen aika haastava sairaus ja haluaisin siihen liittyvän tatuoinnin mutten keksi ideoita mitä tatuointei vois harkita.. kertokaa ihmeessä ideoita perusteluineen
Kaipaisin tatuointi ideoita
7
204
Vastaukset
- IdeaNikkari
Hieman vaikea keksiä mitään, jos et kerro sairaudestasi tarkemmin. Jonkinlainen hoitsun kuva? Pyörätuoli? Tsemppiä suunnitteluun!
- waababää
mulla on jo pieni idea mutta haluisin sen lisäksi jonkun pienen kuvan esim symbolin jostain esimerkiksi selviämisestä/jaksamisesta.. ja siis mies kyseessä :D
- eräjorma555
waababää kirjoitti:
mulla on jo pieni idea mutta haluisin sen lisäksi jonkun pienen kuvan esim symbolin jostain esimerkiksi selviämisestä/jaksamisesta.. ja siis mies kyseessä :D
Selviämisen symboli? 0% (ei löytynyt promillen merkkiä tähän hätään mutta korvaa toi prosenttimerkki sillä tatuoinnissasi).
- Tattooeverybody
Jos on vaikka aids niin kannatta otsaan tatuoida kirjaimet HIV. Sitten jos paranee aidsista niin on helppoa tatuoida tekstin päälle rasti.monella olen nähnyt näitä otsatatskoja nykyään.
- Kissapizza
Entäs kyyhkynen? Tai joku teksti missä lukee esim. Break free. Tai jotain,
- Nohaloonyt
Miksi kukaan ottaisi tatskan jossa lukee Breivik? Tuskin sellainen on edes laillista!
- Kissapizza
Breivik? Kuka puhu breivikistä? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269