Kun täällä keskustellaan menneistä laivoista, minua kiinnostaa sisänsä maineikas Pampero.
Se kai lienee ollut Nielseniltä lähtiessään hyvässä kunnossa sisarlaivoihin verrattuna. Sekä kansi, että konepäällystö kannusti porukkaa hyvään laivan hoitoon. Baari ei ollutkaan tärkein asia, vaikka kyllä kai sitäkin puolta hoidettiin.
Kenelle laiva meni, mitä jatkossa tapahtui ja mihin hienon laivan taival päättyyi?
Olin mukana muutaman ajan.
Terveisiä Nielseniläisille muistakin laivoista.
-------
Nielsen taas
7
285
Vastaukset
- Skånepåg
Tulipahan siinäkin oltua 17/3-77 - 1/12-77 Mahtavaa porukkaa! Päivääkään en vaihtaisi pois! ;-*
- Skånepåg
Gabriella 2/8-16 :)
- Vapaanilsu
Pampero oli yksi hyvä laiva hyvässä yhtiössä ja hyvällä porukalla suurelta osaltaan. Taisi tosiaan olla myyntihetkelläkin aika hyväkuntoinen.
Syksyn risteilyllä oli joitakin siinä laivassa olleita muiden Nielseniläisten mukana muistelemassa vanhojen skönöjen kanssa menneitä aikoja. Monia puuttui, mutta ehkä mahdollisella seuraavalla reissulla on enemmän.
Risteilystä on netissäkin kiva juttu Vapaavahdissa. Löytyy helposti googlettamalla Vpaavahti lehti. Lukuhetkiä. - Kutulaatikosta
Monet Nielsenin laivat olivat takatuuppareita.
- Skånepåg
Tapasin Svanten ja Kotkan Ruusun.....Nostalgialla... missäs muut????
- Hyvänen
Hyvänen aika sentään. Olihan siellä yli 150 nilsua. Minulle eivät kaikki olleet tuttuja, mutta aika moni oli. Ja he olivat kovasti innostuneita jutusta.
Missäs muut??? Siinäpä se. Paljon on poistunut ihmisiä parempiin seilauksiin ja paljon on niitä, jotka eivät jaksa tai viitsi tulla mukaan. Alapa rummuttamaan ystäväpiiriäsi, että tulevaisuudessa lähtevät mukaan ainakin ne "eivät viitsi" ystävät.
Toisaalta useiden muiden yhtiöiden porukoista ei taideta saada näin paljon ihmisiä liikkeelle. - Skånepåg
Hyvänen kirjoitti:
Hyvänen aika sentään. Olihan siellä yli 150 nilsua. Minulle eivät kaikki olleet tuttuja, mutta aika moni oli. Ja he olivat kovasti innostuneita jutusta.
Missäs muut??? Siinäpä se. Paljon on poistunut ihmisiä parempiin seilauksiin ja paljon on niitä, jotka eivät jaksa tai viitsi tulla mukaan. Alapa rummuttamaan ystäväpiiriäsi, että tulevaisuudessa lähtevät mukaan ainakin ne "eivät viitsi" ystävät.
Toisaalta useiden muiden yhtiöiden porukoista ei taideta saada näin paljon ihmisiä liikkeelle.Noh, enpä ehkä ole tarpeeksi seuraa hakeva, mukavaa on kuitenkin nähdä vanhoja tuttuja, ja katsomalla Nostalgiakuvia tunnistaa Alte Kameraden :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748