huipussaan melkein 90% kannatus toivottavasti jatkaa seuraavalllekin kaudelle .
HS-galluppi Sauli Niinistön kannatus
17
170
Vastaukset
- Kumpi.parempi
Jos ei Niinistö lähdekkään enää ehdokkaaksi meillä on kaksi hyvää ehdokasta Paavo Arhinmäki joka on työskennellyt puistosssa tämä harvanvarrenjatko taisi olla peräti pariviikkoa putkeen ennenkuin tuli lopputili kouraan . On saanut kansainvälistä kokemusta örveltäessään kännnissä kiekkojuhlissa ja heilutteli homolippua Venäjällä .Toinen ehdokas Merja Kyllönen entinen bingoemäntä Suomussalmelta esiintyy mielellänsä pieruverkkareissa joka harrastaa tanttasexiä ,edustavia ehdokkaita kumpainenkin.
- kjmnh
Soini on kertonut, että hän ei lähde ehdokkaaksi seuraaviin presidentinvaaleihin. Soini sanoo kannattavansa itse Niinistön valintaa, mutta ei sulje pois mahdollisuutta, että persuilla olisi omakin ehdokas. Tämä siis ei olisi kuitenkaan Soini.
Kaikki tuo tarkoittaa sitä, että persujen presidenttiehdokkaaksi valitaan Tynkkynen. - Parasta.antia
Itse äänestin Sauli Niinistöä kuska olen sitä mieltä että parasta pitää pyytää mitä saatavilla on ,edellisissä vaaleissa ei ollut ketään varteenotettavaa ehdokasta joka olisi sopinut tähän tehtävään. Meillä on nyt Presidentti ja hänen upea puolisonsa edustamassa maatamme ,poliittisten kykyjen ansiosta on loistava tyyppi joka saa arvostusta niin idässä kuin lännessäkin .Ulkoministeri ja Presidentti ovat hoitaneen mallikkaasti virkansa toivotaan että kumpainenkin jatkaisi virassaan vielä pitkään .
- 4-12
Niinistö oli ehdokkaana vuoden 2006 presidentinvaaleissakin. Jäi kakkoseksi Halosta vastaan. Kesti tappionsa miehen lailla päinvastoin kuin Aho hävitessään vuoden 2000 vaaleissa Haloselle.
- kukaaneisoiniaäänestä
Miten Soini voi edes ajatella lähtevänsä ehdokkaaksi kun viimeksi sai 5 prosenttia äänistä. Nyt häntä ei äänestäisi kuin hän itse. Vähän edes näyttää Soinilla olevan itsesuojeluvaistoa jotta tajuaa ettei kukaan hänestä pidä eikä hänellä ole mitään mahdollisuuksia Suomen politiikassa.
Homo Tynkkynenkin olisi parempi ehdokas kuin Soini.- Kuprinsky
Persujen/SMP:n presidenttiehdokkaat ovat aina olleet järkyttävän huonoja.
1968, 1978, 1982 Veikko Vennamo
1988 Mauno Koivisto
1994 Sulo Aittoniemi
2000 Ilkka Hakalehto
2006, 2012 Timo Soini
Noista Aittoniemi ja Hakalehto olivat lähinnä huonoja vitsejä, ja kansakin sen ymmärsi. Molemmille 1 % äänistä.
Vennamo, mies joka olisi hävinnyt Kekkosen muumiollekin. (Vain Paavo Väyrynen on yltänyt samaan, eli kolmien presidentinvaalien häviämiseen.)
Koivisto. WTF? Miten tämä tyly demaripankkiiri päätyi SMP:n presidenttiehdokkaaksi?
Timo Soini. Modernisoitu versio Vennamosta. Ja yhtä taitava häviämään presidentinvaaleja. 840 000 ääntä jäi puutumaan ensimmäisen kierroksen voitosta vuonna 2012. Ei sentään miljoonaa... - 2-19
Veikko Vennamon ehdokkuudet osuivat samaan aikaan kuin Kekkonen oli ehdokkaana. Vennamo oli Kekkosen vastustaja vähän kaikessa. Kekkonen oli ainakin osasyynä siihen, että Vennamo erosi maalaisliitosta ja perusti oman puolueen. Kekkosen takana oli parhaimmillaan kaikki puolueet paitsi SMP. Mielestäni Vennamo oli periaatteen mies.
- UKK_vihasi_kansaa---
UKK vihasi omaa kansaansa niin paljon että järjesti ns. SMP- hajotusvaalit pelkästään siksi että saadaan kansan ääni SMP hajotetuksi
.
- varmatieto
Demarit aikovat pyytää Paavo Lipposta ehdokkaakseen seuraavissa presidentinvaaleissa.
Ja Paavohan suostuu, koska niin monet pyytävät.- 333777
Stalinistit ja pervot vetivät Halosen röyhkeästi ja yllättäen puskan takaa presidenttiehdokkaaksi vuonna 2000. Moni odotteli vielä Ahtisaaren ehdokkuutta toiselle kaudelle. Lipposen avioero puhutti vielä silloin. Ahtisaari kieltäytyi kun kuvitteli, että Halosella olisi kannatusta enemmänkin.
Halospervojen hattutemppu onnistui. Piilostalinistit olivat miehittäneet jo Hesarin ja muunkin median Neuvostoliiton kaaduttua. YLEn Suomen kansa menetti kommunisteille jo aikaisemmin, ns. Reporadio.
Halosen taustat jätettiin perkaamatta.
Kun Halonen ei päässyt arvostettuihin kansainvälisiin tehtäviin, hän lähti toiselle kaudelle 2006, vaikka nyt olisi jo ollut Lipposen vuoro.
2012 Lipposta ei enää kannattaneet edes omat. Kuuden prosentin äänisaalis oli nöyryyttävä. Kuvitteleeko kukaan, että vuonna 2018 ääniä tulisi sitäkään? -Eri asia on se, että Lipponen varteenotettavien SDP:n ehdokkaiden puuttuessa asettuisi SDP:n kunnia-asiana ehdolle. Sitten olisi Heinäluoman vuoro, kun ylivoimaisen Niinistön toinen kausi olisi päättynyt vuonna 2024.
Perussuomalaisilla ei ole varteenotettavia omia ehdokkaita. Jussi Niinistö, Sampo Terho ja eduskunnan puhemies-nainen ehtivät kasvaa korkoa.
Keskustan Matti Vanhanen taistelee tuulimyllyjä vastaan. Jos Sauli Niinistö ei asetu ehdolle toiselle kaudelle, Vanhanen saattaa kerätä toisen kierroksen äänipotin, koska muiden puolueiden ehdokkaat ovat liian vastenmielisiä useimmille suomalaisille. - ddtt
"YLEn Suomen kansa menetti kommunisteille"
Ylen toimitusjohtaja on Lauri Kivinen (kok, oli aktiivinen kokoosnuori) ja hallintoneuvoston puheenjohtaja Kimmo Kivelä (ps).
Ei nykyään Ylestä löydä vasemmistolaisuutta oikeastaan ollenkaan. Nykyään johtajat kok ps ja enemmän oikealla kuin vasemmalla.
Aikanaa yle oli voimakkaasti vasemmalla, nykyään enemmän oikealla.
- Pavonkannattaja
Minä luotan siihen että Paavo Arhinmäestä tulee Vasemmiston ehdokas ja korjaa koko potin .
- Isopersemerja1
Minun suosikkini on isoperseMerja rehvä takamus herättää luottamusta ,kansanomainen käytös pieruverkkareissa viihtyvä Ämmänsaaren asukki saa varmasti paljon ääniä Itäsuomesta,toisin kuin tämä toinen keikari Paavo Arhinmäki elelee loisena Ara-asunnossa meren rannalla yhteiskunnan piikkiin lääkärivaimonsa kanssa ,vitun Vasuriporvari tulot lienevät parisenkymmenta tonnia kuussa ,herätkää Vasurit eikö tämä ole todellista riistoa viedään köyhältä tamäkin mahdollisuus asua halvalla . Ps täytyy olla kanttia kun puolustaa köyhää ,kyselytunneilla tämä pyörepää saa pyyhkii silmäkulmiaan hyvä ettei itkuun paukahda niin liikuttvaa hhe .
- Putinkin.tykkää
Tynkkynen vaikuttaa olevan persujen valinta?
- eioleenääpuoluetta
Homotynkkynen olisi persujen paras valinta tässä ajassa ja tässä poliittisessa kulttuurissa.
Joskin siihen mennessä homotynkkyseltä on sulanut puolue alta. Soini on häipynyt säätiörahoineen jonnekin ja Tynkkynen seisoo yksin parhaan homokaverinsa kanssa odottaen että hänet tullaan noutamaan presidentiksi vievään laivaan. - Hullunhuvi
Nyt ei palstapölhö, ei enää jaksa jauhaa paskaa täytyy lähtäe sivistyksen pariin ,mukava on teidänlaisten hullujen kanssa seurustella ,mutta kaikella on rajansa .
Valitettavasti ei tällähetkellä yhtään asiallista, varteenotettavaa vaihtoehtoakaan. Taitaa olla ainoa, hiukkaakaan todesta otettava yksilö tuohon virkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047